Opel: Καμπάνιες για το ADAMS ROCKS
Opel: Καμπάνιες για το ADAMS ROCKSΑπό την περασμένη άνοιξη, η Opel έχει κεντρίσει το ενδιαφέρον του κοινού με τολμηρά διαφημιστικά που ξεχωρίζουν. Σε αυτό το πλαίσιο, στις 22 Σεπτεμβρίου, η Opel λανσάρισε την επόμενη φάση με την έναρξη της διαφημιστικής καμπάνιας για το ADAM ROCKS. Η εταιρία θέλει να δείξει ότι το ADAMS ROCKS δεν είναι ένα συνηθισμένο μικρό αυτοκίνητο επιστρατεύοντας φρέσκα, τολμηρά και πάνω απ’ όλα χιουμοριστικά διαφημιστικά. Η συγκεκριμένη καμπάνια τρέχει με τον τίτλο «Η Opel ξεκαθαρίζει ότι κάθε άλλο παρά ‘γλυκούλικο’ είναι».
Η καμπάνια, δημιουργός της οποίας ήταν η διαφημιστική εταιρία Scholz & Friends με έδρα το Αμβούργο, τροφοδοτεί τα Γερμανικά τηλεοπτικά κανάλια και τα ψηφιακά μέσα ενημέρωσης με δύο τολμηρές και … αναπάντεχες διαφημίσεις που βασίζονται στο σλόγκαν “Umparken im Kopf” (“Αλλάξτε τρόπο σκέψης, ξεκολλήστε»). Το πρόγραμμα περιλαμβάνει επίσης καταχωρήσεις σε περιοδικά / εφημερίδες μεγάλης κυκλοφορίας και υπαίθρια διαφήμιση.
«Το μήνυμα της Opel είναι σαφές: Το ADAM ROCKS είναι ένα περιπετειώδες, μοντέρνο και αρρενωπό μικρό αυτοκίνητο» δήλωσε η Tina Müller, Vice President & CMO Opel Group. Η καμπάνια της Opel απευθύνεται καθαρά σ’ αυτό το γκρουπ πελατών και είναι τελείως διαφορετική από όλα τα προηγούμενα διαφημιστικά πρότυπα της κατηγορίας.