Οι Πράκτορες του Τζάμπα χτυπούν την Ακρίβεια
Οι Πράκτορες του Τζάμπα χτυπούν την ΑκρίβειαΠρόκειται για μια εξ ολοκλήρου ελληνική καμπάνια, την παραγωγή της οποίας επιμελήθηκε η Filmiki. Η καμπάνια έχει στόχο να επικοινωνήσει τις χαμηλές τιμές της Media Markt και υποστηρίζεται από τηλεοπτικά σποτ υψηλών προδιαγραφών, που επιμελήθηκε ο πολυβραβευμένος και στις Κάννες σκηνοθέτης, Claus Dowie.
Μετά από δύο χρόνια επιτυχημένης επικοινωνίας, η νέα καμπάνια φέρνει το(ν) Τζάμπα σε άλλο επίπεδο: μία ομάδα τριών πολυμήχανων θηλυκών πρακτόρων, ακολουθούν και φέρνουν εις πέρας ευφάνταστες αποστολές με στόχο να χτυπήσουν την ακρίβεια και να πετύχουν τις τζάμπα τιμές της Media Markt. Η μία είναι Αφοπλιστικά Όμορφη, η άλλη είναι Τρομακτικά Έξυπνη και η τρίτη είναι Επικίνδυνα Χαρισματική.
Η προετοιμασία της καμπάνιας διήρκησε αρκετούς μήνες από τη σύλληψη της ιδέας μέχρι την υλοποίησή της, ώστε το αποτέλεσμα να είναι εφάμιλλο χολιγουντιανής ταινίας. Τα γυρίσματα πραγματοποιήθηκαν στην Αθήνα υπό τη σκηνοθετική ματιά του Claus Dowie (Cannes Lions, New York Festival, Young Directors Awards, Ermis) και τη διεύθυνση φωτογραφίας του Χρήστου Καραμάνη, ενός από τους πιο αξιόλογους επαγγελματίες του χώρου στην Ελλάδα.
Συντελεστές:
Από τη Media Markt: Σέβη Πόντη, Νάσια Παναγοπούλου
Από τη Filmiki: Claus Dowie, Καίτη Αλεβιτσοβίτου
Από τη DDB Athens: Αλέκα Παπαδία, Γιάννης Νείλας, Γιώργος Γιαννακέας, Μαρίλυ Τομή, Βιργινία Μουγκολιά, Ελένη Μουτσάτσου, Πήτερ Τσαλαπάτης, Σταύρος Μιτκούδης, Έφη Αντωνοπούλου