OgilvyOne και Nescafe λανσάρουν το Gold Blend
OgilvyOne και Nescafe λανσάρουν το Gold BlendΓια το λανσάρισμα του Nescafe Gold Blend Barista Style, o Nescafe, με τη βοήθεια της OgilvyOne, χρησιμοποίησε την τεχνολογία του Shazam για να δώσει στους θεατές τη δυνατότητα να δοκιμάσουν το νέο προϊόν απευθείας από την τηλεοπτική του διαφήμιση.
Το μόνο που έχει να κάνει κανείς είναι να ενεργοποιήσει το application Shazam καθώς παίζει η διαφήμιση, να συμπληρώσει τα στοιχεία του στη φόρμα αποστολής που εμφανίζεται αυτόματα στο κινητό του και εμείς στέλνουμε δωρεάν το νέο Nescafe στο σπίτι του!
Η τηλεοπτική ταινία είναι σκηνοθετημένη από τον Θανάση Τσιμπίνη σε παραγωγή της TopCut Modiano και μέσα σε 7 ημέρες έχει περισσότερες από 12.500 παραγγελίες δειγμάτων.