Νέο τηλεοπτικό σποτ της A3® για τα Macrovita Apitherapy
Mε ένα νέο τηλεοπτικό σποτ που δημιούργησε η A3® είναι στον αέρα τα νέα συμπληρώματα διατροφής Macrovita Apitherapy για το βήχα και το κρυολόγημα.
To concept βασίστηκε στο πρόβλημα που παρουσιάζει συνήθως ο ερεθισμένος λαιμός, ο οποίος κλείνει με αποτέλεσμα να αλλοιώνεται η φωνή και να βγαίνει είτε πνιχτή είτε βραχνή. Έτσι στην ταινία, πρωταγωνιστεί ένα λιοντάρι με φωνή… γατούλας το οποίο ξαναβρίσκει τη φωνή του «με τη δύναμη της φύσης».
Η σειρά Macrovita Apitherapy εμπλουτίστηκε με το σπρέι πρόπολης και το σιρόπι μελιού, που δεν περιέχουν πρόσθετη ζάχαρη, αλάτι, γλουτένη και λακτόζη και είναι κατάλληλα για όλες τις ηλικίες από 3 ετών και πάνω. Η καμπάνια τρέχει παράλληλα σε επιλεγμένα websites με animated banners και skin ads.