To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Η Cream \"μίλησε\", η hol δεν το σκέφτηκε

Η Cream \"μίλησε\", η hol δεν το σκέφτηκε
Η Cream \"μίλησε\", η hol δεν το σκέφτηκε

adb: Ποιο είναι το μήνυμα που θέλετε να περάσετε με την νέα καμπάνια «Θα ήθελες να μιλάς, χωρίς να το σκέφτεσαι;», που δημιουργήσατε για την hellas online; Ποιο ήταν το brief που σας δόθηκε και πως το αντιμετωπίσατε;

Cream:
Η hellas online επενδύει σταθερά σε υπηρεσίες υψηλής ποιότητας, σχεδιασμένες με βάση τις ανάγκες των πελατών της, δίνοντας παράλληλα έμφαση στην οικονομία. Το πρόγραμμα hol double-play ευέλικτα, λανσαρίστηκε πρώτη φορά το 2013. Σε αυτή την λανσαρισματική φάση επικοινωνήθηκε η ιδιαιτερότητά του, η ευελιξία να μοιράζεις το χρόνο ομιλίας, όπως εσύ θέλεις. Στο δεύτερο στάδιο επικοινωνίας, μας ζητήθηκε ένα κεντρικό μήνυμα που να περικλείει όλα τα benefits του προγράμματος, δηλαδή την ευελιξία, την οικονομία αλλά και τον έλεγχο. Καταλήξαμε στο συμπέρασμα ότι όταν έχεις όλα αυτά μαζί, τότε μπορείς να μιλάς χωρίς να σε νοιάζει τίποτα, μήνυμα που δημιουργικά μεταφράστηκε στο \"Τώρα μπορείς να μιλάς, χωρίς να το σκέφτεσαι\".

adb: Ποιο θα λέγατε πως είναι το USP και οι βασικές αξίες του brand hol; Πως επιχειρήσατε να τις αποτυπώσετε στην νέα καμπάνια;

Cream:
Το usp και οι αξίες του brand αποτυπώνονται ξεκάθαρα στο slogan \"hellas online. Δίπλα σας, κάθε μέρα\". Πρόκειται για ένα brand που ενδιαφέρεται για τους πελάτες και ακούει τις ανάγκες τους. Σήμερα, που ο κάθε ένας από εμάς σκέφτεται ολοένα και περισσότερο τις επιλογές του, η hellas online είναι δίπλα του, κάθε μέρα, ώστε να τα έχει όλα οικονομικά και να επικοινωνεί χωρίς να το σκέφτεται. Αυτό ακριβώς το μήνυμα αποτυπώνουν τα 3 τηλεοπτικά και τα 3 ραδιοφωνικά μηνύματα της καμπάνιας.

adb: Παρουσιάζετε μια σειρα τριών τηλεοπτικών ταινιών. Γιατί επιλέξατε το συγκεκριμένο επικοινωνιακό όχημα;

Cream:
Όπως αναφέραμε η καμπάνια, δεν περιορίζεται μόνο στην τηλεόραση. Δεν θα μπορούσε άλλωστε, αφού το διευρυμένο target group στο οποίο απευθύνεται το συγκεκριμένο προϊόν επιβάλλει τη χρήση πολλών διαφορετικών μέσων. Όμως, η τηλεόραση, παρά την αυξανόμενη διείσδυση του internet, αποτελεί, ακόμα, το πιο γρήγορο και μαζικό μέσο για το κοινό στο οποίο απευθυνόμαστε. H αλήθεια είναι ότι περιορίσαμε τη δημιουργικότητά μας στις 3 μόνο ταινίες, καθώς το concept γεννούσε τη μία ιδέα μετά την άλλη. Επιπλέον, η επιλογή της τριπλέτας ταινιών πετυχαίνει μεγαλύτερο engagement με τον καταναλωτή.

adb: Ποιες άλλες εκτελέσεις περιλαμβάνει η καμπάνια και σε τι βάθος χρόνου;

Cream:
Ήδη η καμπάνια, τρέχει σε σινεμά, ραδιόφωνο, χορηγίες, έντυπα και με ένα εκτενές on line πρόγραμμα, με εντυπωσικά μάλιστα νούμερα παρακολούθησης.

adb: Για ακόμη μια φορά το χιούμορ διαδραματίζει κεντρικό ρόλο στην επικοινωνία της hol. Θεωρείτε πως αποτελεί «όπλο» για την κατάκτηση του κοινού ειδικά στην δύσκολη οικονομικά περίοδο, που βιώνουμε όλοι;

Cream:
Για εμάς στην cream, \"όπλο\" για την κατάκτηση του κοινού, θεωρείται πάντα ένα δυνατό μήνυμα. Το χιούμορ είναι απλά ένα από τα μέσα για να το εκφράσεις. Στη συγκεκριμένη βέβαια καμπάνια ήταν μάλλον μονόδρομος, μιας και η ανάγκη του μέσου Έλληνα να εκφραστεί για όλα αυτά που τον καταπιέζουν και δεν μπορεί, βρήκε ως καλύτερο όχημα έκφρασης το χιούμορ και το σαρκασμό.

adb: Υπήρχαν κάποιες ειδικές προκλήσεις που κληθήκατε να αντιμετωπίσετε τόσο σε επίπεδο σχεδιασμού όσο και υλοποίησης/production της καμπάνιας;

Cream:
2014, 3 ταινίες, απαιτητικό κάστινγκ, πιεσμένοι χρόνοι και φυσικά αγωνία για το αποτέλεσμα της παραγωγής, αφού οι προσδοκίες που δημιούργησε η ιδέα σε όλους ήταν υψηλές. Η συνεργασία Cream και hellas online με τη Magikon και τον σκηνοθέτη Claus Dowie ήταν από αυτές όπου διαφημιστική και πελάτης δεν χρειάστηκε ούτε να το σκεφτούν, ούτε να μιλήσουν, αφού όλα λειτούργησαν άψογα.

adb: Ποιο είναι το πρώτο feedback που έχετε λάβει για την καμπάνια;

Cream:
Περίπου 450.000 views μέχρι τώρα, για κάθε ένα από τα σποτ στο youtube, αυξημένη κίνηση στα σημεία επικοινωνίας της hellas online με τους πελάτες της και φυσικά τα αυθόρμητα σχόλια που ακούμε από τον κόσμο, είναι μερικά από τα σημάδια που μας δείχνουν ότι η καμπάνια έχει ιδιαίτερα θετική απήχηση.

adb: Παρουσιάζετε μια σειρά τριών τηλεοπτικών ταινιών. Γιατί επιλέξατε το συγκεκριμένο επικοινωνιακό όχημα;

hellas online:
Στόχος της καμπάνιας ήταν η παρουσίαση των νέων προγραμμάτων hol double-play ευέλικτα, με έμφαση στην απελευθέρωση της επικοινωνίας που επιτυγχάνουν οι συνδρομητές, αφού μπορούν πλέον να συνδυάζουν γρήγορο Internet και χρόνο ομιλίας, που μοιράζουν ανάμεσα σε αστικά, υπεραστικά και κινητά σύμφωνα με τις ανάγκες τους.

adb: Στην price driven σε μεγάλο βαθμό αγορά των τηλεπικοινωνιών επιλέγετε να κινηθείτε με άξονα τις δημιουργικές εκτελέσεις. Θεωρείτε πως η δημιουργικότητα είναι ο δρόμος για την αποτελεσματικότητα και την αύξηση των πωλήσεων;

hellas online: Έχουμε την πεποίθηση ότι η δημιουργικότητα συμβάλλει σημαντικά στην αποτελεσματικότητα μιας καμπάνιας και στην αύξηση των πωλήσεων, σε αντίθεση με τη στείρα παράθεση προϊοντικών χαρακτηριστικών και τιμών, που σίγουρα δεν μπορεί να προκαλέσει το ενδιαφέρον και τη προτίμηση των καταναλωτών. Για αυτό το λόγο, η στρατηγική μας είναι καταρχάς να δημιουργούμε προγράμματα που εξασφαλίζουν πραγματική οικονομία στους πελάτες μας (συνδυάζοντας την χαμηλή τιμή με τα κατάλληλα προϊοντικά χαρακτηριστικά) και στη συνέχεια να χρησιμοποιούμε τη δημιουργική επικοινωνία ως όχημα διάδοσης και προβολής τους.

adb: Πως θα χαρακτηρίζατε την καμπάνια με μια φράση;

hellas online:
Οικεία, χιουμοριστική και πελατοκεντρική.

adb: Κάθε παραγωγή έχει τις δικές της ιδιαιτερότητες. Τι προκλήσεις χρειάστηκε να αντιμετωπίσετε στην παραγωγή αυτών των ταινιών;

Magikon:
Ήταν μια εξαιρετικά δύσκολη παραγωγή, καθώς απαιτούσε άψογο ρεπεράζ και ταλαντούχο casting. Είμαστε λοιπόν ιδιαίτερα ευτυχείς που ανταποκρίθηκαμε επιτυχώς και μάλιστα σε σύντομο χρονικό διάστημα δημιουργώντας, σε συνεργασία με την Cream και την hellas online, μια άρτια καμπάνια.


ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ

hellas online

Μιχάλης Αναγνωστάκος: Marketing Director
Όλγα Σπίγγου: Online & Marketing Communications Manager
Χάιδω Ηλιοπούλου: Advertising Supervisor
Γιώργος Κοτσώνης: Advertising Coordinator
Νίκη Παλούκου: Advertising Administrator

CREAM
Εύη Σισαμή: Γενική Διευθύντρια
Παναγιώτης Παντελάτος: Head Creative Director
Αλέξανδρος Παπατσώνης: Creative Director
Κωνσταντίνος Αργυρίου: Art Director
Μαρίνα Γραφάκου: Account Director
Λένα Βασαγιάννη: Account Director
Αγγελική Μπαθέκα: Υπεύθυνη Παραγωγής

MAGIKON
Εταιρία Παραγωγής: Magikon
Σκηνοθέτης: Claus Dowie
Δ/Ντης Φωτογραφίας/Slides: Jan Vogel
Μουσική Επένδυση: Mozella - Magic

OXYZED
Studio Ηχου

TAGS: Creativity