Η BBDO Athens για τα Pedigree® DentaStix®
Η BBDO Athens για τα Pedigree® DentaStix®Πρεμιέρα έκανε στις 22 Νοεμβρίου η νέα διαφημιστική καμπάνια του Pedigree® DentaStix®, που βασίζεται στο δίλημμα \"Σκυλομασέλες ή Pedigree DentaStix®\";
Με απλό και κατανοητό τρόπο το Pedigree® DentaStix® προβάλλεται ως η καλύτερη λύση για την ουλίτιδα, ένα πρόβλημα που αντιμετωπίζουν οι 4 στους 5 σκύλους. Εξάλλου, είναι κλινικά αποδεδειγμένο ότι 1 Pedigree® DentaStix® την ημέρα μπορεί να μειώσει έως και 80% το σχηματισμό της πέτρας.
Η νέα διαφημιστική καμπάνια του Pedigree® DentaStix®, υλοποιήθηκε από την ΒΒDO Athens σε συνεργασία με την εταιρεία παραγωγών Stefi. Ακούγονται με σειρά εμφάνισης ο αγαπημένοι ηθοποιοί Φάνης Μουρατίδης ως διαφημιστής των «Σκυλομασέλων» και ο Αλέξης Γεωργούλης, ο οποίος δανείζει τη φωνή του στο σκύλο πρωταγωνιστή της καμπάνιας.