Δημιουργικό spec από την Kraft Heinz
Δημιουργικό spec από την Kraft HeinzΑναθεώρηση των δημιουργικών της συνεργασιών ξεκίνησε η Kraft Heinz. Η κίνηση αυτή αποσκοπεί στον περιορισμό του κόστους, λίγους μήνες μετά τη δημιουργία της νέας οντότητας που προέκυψε από τη συγχώνευση των δυο κολοσσών τροφίμων (Kraft και Heinz).
Πληροφορίες αναφέρουν πως διαφημιστικές εταιρείες έχουν λάβει RFI και ενημερώθηκαν πως οι νικητές του επερχόμενου spec θα είναι υπεύθυνοι για την παροχή δημιουργικών ιδεών. Επιπλέον, δεν θα έχουν υπό την ευθύνη τους την παραγωγή των δημιουργικών δουλειών, καθώς θα υπάρχει για τον σκοπό αυτό συνεργασία με εξωτερικά production shops.
Σημειώνεται πως τον προηγούμενο Νοέμβριο, η Kraft συγκέντρωσε τις δημιουργικές της δραστηριότητες σε τέσσερις εταιρείες, τις McGarryBowen, Leo Burnett, Taxi και CP&B, ενώ στις συνεργάτιδες της Heinz περιλαμβάνονται οι Cramer-Krasselt και David. Όσο για την Kraft Heinz, προέκυψε τον Ιούλιο, όταν η H.J. Heinz εξαγόρασε την Kraft Foods Group Co.