Δημιουργία της Adel S&S για την Ελλάδα
Δημιουργία της Adel S&S για την ΕλλάδαΗ απάντηση της Adel Saatchi & Saatchi σε αυτή την «πρόκληση» πάτησε πάνω σε μια μονοσήμαντη στρατηγική, στρέφοντας υπέρ της χώρας μας όλη τη δημοσιότητα (earned media), χρησιμοποιώτας σαν έννοια-κλειδί την «κρίση».
Για τον σκοπό αυτό, έγινε χρήση των πιο ισχυρών «όπλων» της Ελλάδας, της φύσης και της ιστορίας, που είναι απόλυτα παραδεκτά, πέρα από οποιαδήποτε κρίση.
Η καμπάνια σχεδιάστηκε ώστε να έχει συνέχεια και συνέπεια, κάτι που είναι σημαντικό για την επικοινωνία τουρισμού σε εθνικό επίπεδο. Για αυτό και η υπογραφή είναι ισχυρή, προτρεπτική και συναισθηματική.
Το «Greece, feel it.» θα μπορούσε να συνεχιστεί σημειολογικά και νοηματικά, ακόμα και όταν η κρίση δε θα είναι πια, επικοινωνιακά, χρήσιμη.