Arrow: Καλοκαιρινή καμπάνια Caprice
Arrow: Καλοκαιρινή καμπάνια CapriceΣτην ταινία, τα Caprice προτείνουν στους καταναλωτές να τα δοκιμάσουν παγωμένα κατευθείαν από την κατάψυξη, παρουσιάζοντας ταυτόχρονα τα δώρα που θα κερδίσουν οι τυχεροί στο διαγωνισμό που πραγματοποιούν. Η επικοινωνία, εκτός από το τηλεοπτικό σποτ, υποστηρίζεται με ειδικές ενέργειες στο Ιnternet, το facebook, το MAD TV και το MTV, καθώς επίσης με προωθητικό υλικό στα σημεία πώλησης και επετειακή συσκευασία. Το concept του διαγωνισμού, καθώς και όλο το δημιουργικό υλικό, σχεδίασε η Arrow, ενώ την παραγωγή της ταινίας έκανε η 4the Floor.