\"Auto-Complete Truth\": Μία καμπάνια παγκόσμιο φαινόμενο
\"Auto-Complete Truth\": Μία καμπάνια παγκόσμιο φαινόμενοΣτα τέλη της περασμένης εβδομάδας, η καμπάνια UN Women με τίτλο \"Auto-Complete Truth\" προκάλεσε πάταγο στο διαδίκτυο και τα social media. Είναι σαφές πως κάτι τέτοιο από πρώτη ανάγνωση δεν φαντάζει καινοφανές. Εάν κάποιος όμως συνειδητοποιήσει πως η συγκεκριμένη καμπάνια ήταν «έντυπη» τότε τα πράγματα αλλάζουν. Η συγκεκριμένη καμπάνια είναι δημιουργία της Memac Ogilvy & Mather Dubai και μόνο στο facebook έχει 116.000 shares στοιχείο που την κάνει αυτόματα το πιο «μοιρασμένο» στοιχείο για τη χρονιά στο Adweek.com . Η συγκεκριμένη δουλειά έχει αναπαραχθεί και προβληθεί επίσης από εκατοντάδες sites, blogs και social media feeds στον κόσμο.
Ο Ronald Howes, managing director της Memac Ogilvy & Mather Dubai δήλωσε αναφορικά με τον αντίκτυπο της καμπάνιας: \"Είναι γεγονός πως μας έχει ενθουσιάσει η αποδοχή και ο μαζικός ενθουσιασμός που η συγκεκριμένη δουλειά προκάλεσε σε τόσο μικρό χρονικό διάστημα\". \"Μετά από την παγκόσμια αποδοχή της δεσμευόμαστε πως θα την αναπτύξουμε ακόμη περισσότερο.” Αντίστοιχα ενθουσιώδης ήταν και η αντίδραση από την πλευρά του «πελάτη» ο οποίος είδε μία απλή κατά τα λοιπά έντυπη καταχώριση να γνωρίζει σε ελάχιστο χρονικό διάστημα τεράστια αποδοχή και εξάπλωση.