Αλλαγές κορυφής στην Havas
Αλλαγές κορυφής στην HavasTην απόφαση του να αποχωρήσει από την Havas μετα από 15 χρόνια ανακοίνωσε ο επικεφαλής του διεθνούς διαφημιστικού Ομίλου David Jones.
Ο Jones ανήκε στο δυναμικό της Havas από το 1988 όταν και ανέλαβε καθήκοντα chief executive για την Euro RSCG Australia. Το 2009 έγινε chief executive της Havas Worldwide και το 2011 ανέλαβε επικεφαλής ολόκληρου του δικτύου Havas, που περιλαμβάνει και την Havas Media.
Πληροφορίες θέλουν να αποχωρεί για να αναλάβει καθήκοντα co-founder και chief executive σε μια start-up επιχείρηση, που εκτιμάται πως θα συνδυάζει τα social media και την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη.
Νέος επικεφαλής της Havas είναι πλέον ο Yannick Bolloré, γιός του μεγαλόμετοχου του διεθνούς διαφημιστικού Ομίλου, Vincent Bolloré. Ο 33χρονος έκανε ήδη τις πρώτες δηλώσεις τους σαν CEO του Ομίλου, αφήνοντας, μάλιστα, ανοιχτό το ενδεχόμενο για τυχόν εξαγορές και συνεργασίες.
Η Havas αποτελεί τον μικρότερο σε μέγεθος μεταξύ των σημαντικών διεθνών διαφημιστικών ομίλων, καταγράφοντας ετήσια έσοδα της τάξεως του 1,6 δις στερλίνων. Η WPP (10.4 δις στερλίνες) και η Omnicom (9.25 δις στερλίνες) υπέρέχουν σημαντικά σε μέγθεος σε σχέση με την Havas ενώ ας μην ξεχνάμε πως μέσα στον χρόνο η Omnicom αναμένεται να συγχωνευθεί με το Publicis Groupe με αποτέλεσμα να δημιουργηθεί ο μεγαλύτερος διαφημιστικός όμιλος σε παγκόσμιο επίπεδο.
Η συγκεκριμένη εξέλιξη έχει πυροδοτήσει την φημολογία πως η WPP ή Dentsu μπορεί να εξαγοράσουν την Havas για να ενισχύσουν αμοιβαία την θέση τους.