Ζητά διακοπή των spec Δημοσίου η ΝΔ
Ζητά διακοπή των spec Δημοσίου η ΝΔΟ Εκπρόσωπος της Νέας Δημοκρατίας, σε δήλωση που έκανε τη Δευτέρα, μίλησε για «σπουδή ορισμένων να κλείσουν άρον – άρον με διαγωνισμούς φτιαγμένους στο γόνατο, τα διαφημιστικά budget των επομένων ετών και να δεσμεύσουν με τις αποφάσεις τους την επόμενη κυβέρνηση που θα προκύψει από τις εθνικές εκλογές». Ο κ. Μιχελάκης συνέχισε υποστηρίζοντας πως η σπουδή αυτή «δεν είναι ούτε κατανοητή και, βέβαια, ούτε αποδεκτή», ενώ υπογραμμίζει πως «η Νέα Δημοκρατία, δεν θα επιτρέψει τέτοιες διαδικασίες. Γι’ αυτό και ζητά, άμεσα, τη διακοπή των διαγωνισμών και τη συγκρότηση διακομματικών επιτροπών, με τη συμμετοχή δικαστικών αντιπροσώπων, για την προκήρυξη, αξιολόγηση και ανάθεση οποιουδήποτε κρατικού διαφημιστικού κονδυλίου».
Εν συνεχεία, ο εκπρόσωπος της αξιωματικής αντιπολίτευσης χαρακτήρισε αμφιβόλου αξιοπιστίας και αποτελεσματικότητας τους συγκεκριμένους διαγωνισμούς και συμπλήρωσε πως, αν και το Δημόσιο προσπαθεί να περιορίσει τις δαπάνες του... «Υπουργεία και μονοπωλιακοί Οργανισμοί που ελέγχονται από το κράτος, όπως το Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης, το Υπουργείο Ανάπτυξης, η ΔΕΗ και ο ΟΠΑΠ, προχωρούν σε προκηρύξεις διαγωνισμών υψηλού budget με στόχο να δεσμεύσουν, με τις αποφάσεις τους, την επόμενη κυβέρνηση».
Ο κ. Μιχελάκης αναφέρθηκε και στον διαγωνισμό του Υπουργείου Αγροτικήξς Ανάπτυξης, επισημαίνοντας... «δεν είναι δυνατόν στο διαφημιστικό διαγωνισμό ύψους 1,1 εκατ. ευρώ που προκηρύσσει το Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης, με αντικείμενο την «Διατήρηση και βελτίωση της ανταγωνιστικότητας της γεωργίας, της δασοκομίας και του αγροδιατροφικού τομέα», την «Ποιότητα ζωής στις αγροτικές περιοχές και διαφοροποίηση της αγροτικής οικονομίας» και τη «Δημιουργία τοπικών ικανοτήτων για την απασχόληση και τη διαφοροποίηση στις αγροτικές περιοχές μέσω της προσέγγισης Leader», να συμμετέχει μόνον μία εταιρεία, όπου και κατευθύνεται ο διαγωνισμός». Παράλληλα, υπογράμμισε πως «δεν είναι δυνατόν, σε μία εποχή που όλες οι διαφημιστικές εταιρείες παλεύουν για την επιβίωσή τους, μία και μόνο εταιρεία να συμμετέχει στο διαγωνισμό (προϋπολογισμού 2 εκ. Ευρώ) για την «ψηφιακή σύγκλιση», και ο διαγωνισμός να συνεχίζει να είναι σε ισχύ».
Σχετικά με τους διαγωνισμούς του ΟΠΑΠ και της ΔΕΗ, ανέφερε πως «δεν είναι δυνατόν η ΔΕΗ να αποφασίζει τη διανομή διαφημιστικού κονδυλίου 12 εκ. Ευρώ, με πρακτικές με τις οποίες διαφωνεί ακόμη και η Ένωση Διαφημιστικών Εταιριών Ελλάδας (ΕΔΕΕ)» και συμπλήρωσε «ο μονοπωλιακός ΟΠΑΠ δεν μπορεί να αποφασίζει –σε αυτή τη συγκυρία- τη διενέργεια διαφημιστικού διαγωνισμού ύψους δεκάδων εκ. Ευρώ».