Τα ΥEB’s δεν πρέπει να είναι διαπραγματευτικό χαρτί
Τα ΥEB’s δεν πρέπει να είναι διαπραγματευτικό χαρτίΣτην συνέντευξή του, ο κ. Φουρλής, μεταξύ άλλων, επισημαίνει πως η αγορά δεν θα πρέπει να ξεχνάει πως στόχος της είναι να μεγιστοποιήσει την απόδοση μιας επένδυσης. «Πρέπει να καλύψουμε τους στόχους του marketing με το χαμηλότερο δυνατό κόστος. Υπάρχει τεράστια διαφορά μεταξύ αυτού και του «κυνηγιού» του χαμηλότερου κόστους. Η στάση αυτή είναι λάθος και η αγορά το πληρώνει σήμερα. Πρόκειται για απαξίωση των υπηρεσιών μας σαν διαφημιστές, γιατί θεωρώ πως και τα media agencies σε αυτή την κατηγορία συγκαταλέγονται. Πουλάμε υπηρεσίες που έχουν σαν στόχο να εξυπηρετήσουν το marketing του πελάτη μας, γιατί από εκεί ξεκινάει η αλυσίδα. Πρέπει, λοιπόν, εμείς να δώσουμε προστιθέμενη αξία στις υπηρεσίες μας και τα media να δώσουν προστιθέμενη αξία στο προϊόν που πουλάνε. Πρέπει όλοι μας να επενδύσουμε σε έρευνες και εργαλεία. Χρειάζονται στοιχεία που να δείχνουν πως εξυπηρετούμε το marketing και τις πωλήσεις των πελατών Για μένα αυτή θα πρέπει να είναι η βασική προτεραιότητα για την αγορά Επικοινωνίας, ώστε και οι διαφημιζόμενοι να απομακρυνθούν από την αναζήτηση του «φθηνού», που τους κάνει να ξεχνούν αν τελικά πετυχαίνουν τον στόχο για τον οποίο επενδύουν».
Όσον αφορά τα ΥΕΒ\'s, ο κ. Φουρλής επαναλαμβάνει την πρόταση που είχε κάνει και στο Συνέδριο «Επικοινωνία: Η Επόμενη Μέρα» και συνοψίζεται στο να διαχωριστούν τα ΥΕΒs προς τις διαφημιστικές εταιρείες με αυτά που παίρνει ο πελάτης. «Γνώμη μου όμως είναι πως τα ΥΕΒs που δίνουν τα μέσα σε εμάς, θα πρέπει να πάψουν να είναι όπλο για να κερδίζει κανείς business. Ας το βγάλουμε από την μέση. Μόνο έτσι θα δώσουμε προστιθέμενη αξία στις υπηρεσίες μας. Τα ΥΕΒs δεν μπορούν να είναι διαπραγματευτικό χαρτί» αναφέρει, ενώ για την πιθανότητα απευθείας deals διαφημιζόμενων-μέσων, τονίζει τα εξής: «Πολλοί στην αγορά μας, θεωρούν απειλή την πιθανότητα απευθείας συμφωνιών μεταξύ διαφημιζομένων και μέσων. Όμως οι υπηρεσίες που προσφέρουμε εμείς, δεν είναι οικονομικές. Έχουν να κάνουν με το marketing και την διαφήμιση και θα αντιστοιχούσαν σε τεράστιο κόστος για τους διαφημιζόμενους, εάν προσπαθούσαν να τις αναπτύξουν in-house. Δυστυχώς, όμως, αυτή την στιγμή βιώνουμε την απαξίωση των υπηρεσιών μας».