Συνταγές για επιτυχημένα road shows
Συνταγές για επιτυχημένα road showsΗ Smart Moving Media, μετά από πορεία 13 ετών στη διαφημιστική αγορά της Ευρώπης, με δυναμική παρουσία σε Αγγλία, Γερμανία, Βέλγιο και Ελλάδα, έχει εξειδικευτεί στην οργάνωση και υλοποίηση επιτυχημένων Road Shows, με ειδικά οχήματα τα οποία διαθέτει και που σίγουρα είναι μοναδικά στον κόσμο. O Μάρκος Τζιμόπουλος, υπεύθυνος της εταιρείας μας δίνει τις λεπτομέρειες.
adb: Κύριε Τζιμόπουλε, ποιες παράμετροι υπάρχουν στο σχεδιασμό και την υλοποίηση ενός Road Show;
Μ.Τ.: Ένα επιτυχημένο Road Show αποτελεί πρόκληση για εμάς, συνεπώς φροντίζουμε για όλες τις λεπτομέρειες, από το διεξοδικό σχεδιασμό μέχρι την άψογη υλοποίησή του. Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει το concept, να βρούμε δηλαδή τη βασική ιδέα, η οποία θα «κάνει» τη διαφορά και θα προκαλέσει το κοινό να μας επισκεφθεί στο σημείο που βρισκόμαστε, με την δική του θέληση. Είναι εξαιρετικά σημαντικό πλέον σε μία καμπάνια, ο κόσμος να συμμετέχει με την δική του βούληση και να μην γινόμαστε κουραστικοί ή επιθετικοί, ώστε να καταφέρουμε να τον κάνουμε να λάβει μέρος στις προωθητικές ενέργειες, ο καταναλωτής είναι εξαιρετικά υποψιασμένος πλέον. Στη συνέχεια επιλέγουμε το ειδικό αυτό όχημα, το οποίο θα κάνει «host» το όλο Road Show. Διαθέτουμε την πιο μεγάλη γκάμα, μοναδικών στον κόσμο οχημάτων, όπως για παράδειγμα, το Neoplan Jumbocruiser που είναι το μεγαλύτερο λεωφορείο που κατασκευάστηκε ποτέ και κατέχει το ρεκόρ Guinness, το μοναδικό Limo Bus με ενσωματωμένο teleconference equipment. Επίσης διαθέτουμε την πιο μεγάλη γκάμα στον κόσμο από ιστορικά διώροφα αγγλικά λεωφορεία, open top και κλειστά. Υπερσύγχρονα Show Trucks ειδικά σχεδιασμένα και κατασκευασμένα για διαφημιστικές καμπάνιες και Road Shows. Τα διεισδυτικά διαφημιστικά segway που «τρυπώνουν» στην καρδιά των πόλεων και τέλος, τα διαφημιστικά smart, καθώς και πληθώρα άλλων οχημάτων, που μπορεί κανείς να βρει μόνο σε μας. Η επιλογή του οχήματος εξαρτάται από την εικόνα που θέλουμε να δείξουμε προς τα έξω, τα σημεία που θα επισκεφθούμε και άρα την ευελιξία του οχήματος στο να διεισδύσει στο σημείο υλοποίησης, το οποίο προϋποθέτει μεγάλη εμπειρία στο οδικό δίκτυο και στους περιορισμούς της κάθε πόλης. Μετά την επιλογή του οχήματος, έρχεται η εσωτερική και εξωτερική διαμόρφωση. Τα οχήματά μας είναι διαθέσιμα για οποιαδήποτε πιθανή ή απίθανη διαμόρφωση. Έτσι, στο εσωτερικό των οχημάτων μας έχουμε κατασκευάσει κινητά bar με όλες τις παραμέτρους ενός full functional bar, αμφιθέατρα, show rooms, περίπτερα εκθέσεων, play rooms για παιδικά promotion, κινητά καταστήματα καλλυντικών, κινητό κατάστημα αθλητικών ειδών, συνεδριακά οχήματα και πολλές άλλες μοναδικές διαμορφώσεις. Κάθε μία διαμόρφωση του εσωτερικού ενός οχήματος, αποτελει και μία μοναδική καινοτομία. Αναφορικά με το εξωτερικό των οχημάτων, διαθέτουμε φανοποιείο, μετασκευών οχημάτων και ψηφιακών εκτυπώσεων, προσφέροντας tailor-made αποτελέσματα υψηλών προδιαγραφών. Οι εκτυπώσεις πραγματοποιούνται αποκλειστικά σε υλικά 3Μ τα οποία είναι πιστοποιημένα για την κάλυψη οχημάτων και οι εφαρμοστές είναι από τους πιο έμπειρους και εξιδικευμένους στην φιλοτέχνηση οχημάτων.
adb: Μετά την επιλογή του οχήματος, τι ακολουθεί;
Μ.Τ.: Ακολουθεί ο σχεδιασμός του δρομολογίου που θα κινηθεί το Road Show. Επιλέγονται οι πόλεις, τα σημεία, τα hot spots, από μία μεγάλη γνωσιακή βάση δεδομένων που διαθέτουμε, η οποία περιλαμβάνει στοιχεία για κάθε ελληνική και ευρωπαϊκή πόλη. Τα στοιχεία που διαθέτουμε, αφορούν τις κεντρικές πλατείες με την μεγαλύτερη συσσώρευση κόσμου, τα hot spots, τους εκθεσιακούς χώρους, την δυνατότητα διείσδυσης των οχημάτων μας, τους περιορισμούς κυκλοφορίας που τυχόν υφίστανται και πιθανά σημεία στάθμευσης επί του οδοστρώματος, καθώς και σε ποιους φορείς ανήκει η διαχείριση των εν λόγω σημείων.
adb: Πώς φροντίζει η Smart Moving Media για την ενημέρωση του κόσμου, σχετικά με την παρουσία του Road Show σε κάθε πόλη;
Μ.Τ.: Αυτή είναι μία πραγματικά πολύ καλή ερώτηση και θα πρέπει να σταθούμε σε αυτό το σημείο, γιατί είναι από τα πιο σημαντικά σημεία σε ένα Road show. Επιπρόσθετα των ενεργειών που ο διαφημιζόμενος πραγματοποιεί ενημερώνοντας τους αντιπροσώπους του, τα σημεία πώλησης, τους συνεργάτες και το πελατολόγιό του, εμείς προτείνουμε την υλοποίηση των pre-event, τα οποία φροντίζουν για την προαναγγελία της καμπάνιας σε κάθε έναν από τους σταθμούς του Road Show, την εύρεση των χορηγών επικοινωνίας (ραδιοφωνικοί και τηλεοπτικοί σταθμοί, τοπικά περιοδικά και εφημερίδες, blogs, websites), των συνεργαζόμενων φορέων και επιχειρήσεων, την πρόσκληση του κοινού που στοχεύουμε να μας επισκεφθεί. Για το σκοπό αυτό, ένα μικρότερο όχημα branded με το artwork του Road Show, υλοποιεί το ίδιο δρομολόγιο λίγες ημέρες πριν. Το όχημα εφοδιάζεται με προωθητική ομάδα, διαφημιστικά segway, έντυπα, αφίσες και συσκευές ipad. Η ομάδα πραγματοποιεί σχεδιασμένη ευρεία είτε επιλεκτική διανομή, αφισοκόλληση σε επιλεγμένα σημεία, ενημέρωση του κοινού, συλλογή συμμετοχών σε ηλεκτρονική μορφή, καθώς επίσης παραχωρεί συνεντεύξεις σε τοπικούς ραδιοφωνικούς και τηλεοπτικούς σταθμούς για την προτροπή του κοινού να συμμετέχει στο Road Show, δημιουργώντας awareness και πρόκληση ενδιαφέροντος για τις μελλοντικά υλοποιούμενες ενέργειες.
adb: Πώς μπορεί κάποιος να παρακολουθήσει την πορεία του Road Show, να έχει πρόσβαση σε υλικό από την καμπάνια ή και να δηλώσει συμμετοχή;
Μ.Τ.: Πάντοτε προτείνουμε το σχεδιασμό και την υλοποίηση ενός micro site, το οποίο ενισχύει την προαναγγελία του Road Show και την παρακολούθηση του δρομολογίου από τους ενδιαφερόμενους. Επιπλέον, δίνει τη δυνατότητα στο χρήστη να δει φωτογραφίες και video από την καμπάνια, να πληροφορηθεί για τις εξελίξεις, να μάθει περισσότερα στοιχεία από το σκοπό της καμπάνιας. Η Smart Moving Media αναλαμβάνει την υλοποίηση των micro site για τα Road Show που υλοποιεί, σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα και με πολύ οικονομικό κόστος, φροντίζοντας επίσης για την ενημέρωσή τους κατά την διάρκεια υλοποίησης του Road Show, με νέα, φωτογραφίες και video, αλλαγές στην υλοποίηση των ενεργειών κ.α. Επιπλέον, ο επισκέπτης του micro site, μπορεί να δηλώσει συμμετοχή στις υλοποιούμενες ενέργειες, να λάβει reminders πριν και μετά την καμπάνια με email ή sms και να συμμετέχει σε τυχόν διαγωνισμούς με διάφορα δώρα. Ένα πρόσφατο παράδειγμα από micro site, αποτελεί το http://www.thehuntforfast.gr το οποίο σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε από μας, ειδικά για να υποστηρίξει το Road Show της Adidas σε όλη την Ελλάδα.
adb: Πώς μπορούμε να μετρήσουμε τα impressions ενός Road Show, που τελικά είναι και το ενδιαφέρον σε μία διαφημιστική καμπάνια;
Μ.Τ.: Κατά την γνώμη μου, επιπλέον των impressions, δηλαδή πόσοι είδαν μία διαφήμιση, είναι πολύ σημαντικό αν αυτοί επηρεάστηκαν συναισθηματικά από αυτή τη διαφήμιση. Και εκτιμώ ότι σίγουρα το σωστά σχεδιασμένο Road Show, με έξυπνο concept, εντυπωσιακό όχημα, κεντρικά σημεία, ευχάριστο προσωπικό, διαδραστική συμμετοχή του κόσμου και τέλος, καλό καιρό, είναι μία συνταγή για αποτελέσματα πέραν των προβλεπόμενων. Ένα Road Show, εμπλέκει outdoor, below-theline, εντυποδιανομή, internet marketing, image making, τηλεοπτικό και ραδιοφωνικό χρόνο (λόγω του εντυπωσιακού γεγονότος, τυγχάνει κάλυψης από τα media), περιοδικά, εφημερίδες και πολλά άλλα διαφημιστικά μέσα, άμεσα και έμμεσα. Προκειμένου να μετρήσουμε λοιπόν τα impressions, θα πρέπει να αθροίσουμε αυτούς που συναντούν το όχημα εν κινήσει στο δρόμο (εκτίμηση 3Μ είναι 30.000-70.000 impressions ανά ημέρα κίνησης), αυτούς που θα παραβρεθούν στις εκδηλώσεις (1.000-5.000 άτομα), αυτούς που θα διαβάσουν για αυτό σε εφημερίδες – περιοδικά – blogs, αυτούς που θα ενημερωθούν ραδιοφωνικά, αυτούς που θα παρακολουθήσουν τηλεοπτικά αποσπάσματα, αυτούς που θα το αναζητήσουν μέσω του microsite και θα δουν με live stream την υλοποίηση. Επιπλέον να προσθέσουμε αυτούς που θα ενημερωθούν κατά το pre-event, θα λάβουν φυλλάδιο και κατ’ ιδίαν ενημέρωση από το προσωπικό του Road Show. Όπως καταλαβαίνετε λοιπόν, τα «μεγέθη» που επιτυγχάνονται είναι από μεγάλα έως πολύ μεγάλα. Στο τέλος κάθε Road Show, δίνουμε στο διαφημιζόμενο πλήρες report με το impact, τα impressions και πολλά άλλα στοιχεία που σίγουρα θα του φανούν εξαιρετικά χρήσιμα.
adb: Μπορεί κάποιος διαφημιζόμενος να χρησιμοποιήσει κάποιες από τις υπηρεσίες σας αποσπασματικά ή είναι υποχρεωμένος να «αγοράσει» όλο το πακέτο που λέγεται Road Show;
Μ.Τ.: Βεβαίως και μπορεί να χρησιμοποιήσει κάποιες από τις υπηρεσίες μας, όπως για παράδειγμα να του διαθέσουμε μόνο το όχημα, είτε μόνο τις αδειοδοτήσεις, είτε οποιοδήποτε component του λείπει από το πάζλ που λέγεται Road Show. Ο βασικός λόγος που μας ώθησε και συνεχίζουμε να παρέχουμε το πλήρες πακέτο σε ένα Road Show, είναι προκειμένου να κάνουμε τη ζωή του διαφημιζόμενου πιο «εύκολη» και να τα παρέχουμε all-in-one, ώστε να μπορεί να έχει περισσότερο χρόνο να διαχειριστεί τις πωλήσεις και τα αποτελέσματα που θα του φέρουμε.
adb: Ποιο πιστεύετε ότι είναι αυτό που θα πρέπει να πούμε κλείνοντας, προς κάποιον διαφημιζόμενο που σκέφτεται να υλοποιήσει ένα Road Show;
Μ.Τ.: Ότι είναι πολλές μορφές διαφήμισης σε μία, ότι δεν έχει καμία σχέση με όποιον άλλο διαφημιστικό τρόπο έχει επιλέξει να προβληθεί στο παρελθόν, ότι το αποτέλεσμα θα τον ενθουσιάσει και τέλος, ότι ο πελάτης του – υπαρκτός ή δυνητικός – θα δει το πραγματικό πρόσωπο του διαφημιζόμενου προϊόντος, το οποίο θα γνωρίσει για πρώτη φορά, εφόσον θα πάμε εμείς κοντά του, με μία ζωντανή ιδέα και φρέσκα νεανικά πρόσωπα. Μία δοκιμή θα σας πείσει.
info
Για περισσότερες πληροφορίες για την SMART MOVING MEDIA, μπορείτε να επισκεφθείτε το site http://www.smartmovingmedia.com, είτε την σελίδα στο facebook, http://www.facebook.com/smartmovingmedia.com και τηλεφωνικά στο 210-8080651.