To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Στόχοι πολύπλευροι και φιλόδοξοι

Στόχοι πολύπλευροι και φιλόδοξοι
Στόχοι πολύπλευροι και φιλόδοξοι

Γράφει ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΣΟΥΚΑΛΑΣ

adb: Πρόσφατα παρουσιάσατε τη νέα πλατφόρμα ReadPoint. Στο πλαίσιο ποιας στρατηγικής εντάσσεται αυτή η κίνηση και ποιος είναι ο στόχος για το Readpoint;

Β.Γ:
Η παρουσίαση της νέας πλατφόρμας, με νέο όνομα μάλιστα, προέκυψε στο πλαίσιο της στρατηγικής μας για περαιτέρω εδραίωσή μας στην ελληνική αγορά και για την εμπορική ανάπτυξη μας σε ξένες αγορές. To ReadPoint είναι η μετεξέλιξη του e-na, της πλατφόρμας που παρουσιάσαμε στην ελληνική αγορά το 2007. Με την εμπειρία των 5 ετών, σημαντικές στρατηγικές συνεργασίες, χιλιάδες τίτλους, χιλιάδες συνδρομητές και υψηλή τεχνογνωσία, είχαν ωριμάσει οι συνθήκες για αλλαγή. Το νέο μας όνομα, το ReadPoint περιγράφει ξεκάθαρα και ολοκληρωμένα τη δραστηριότητά μας – ψηφιακό περίπτερο και βιβλιοπωλείο - και αναδεικνύει τη διαφοροποίησή μας, τόσο στον τελικό καταναλωτή, όσο και στους συνεργάτες μας. Στο πλαίσιο της στρατηγικής μας για ανάπτυξη, επενδύσαμε σε 2 κατευθύνσεις. Κατ’ αρχάς στο R & D, όπου αναπτύξαμε νέες εκδόσεις των εφαρμογών ανάγνωσης, συμβατές με προσωπικούς υπολογιστές, tablets και smartphones και νέα δυναμικά χαρακτηριστικά στο ηλεκτρονικό μας περίπτερο–βιβλιοπωλείο, www.readpoint.gr. Παράλληλα, το εμπορικό μας τμήμα έχει προχωρήσει σε μία σειρά συμφωνιών, οι οποίες πολύ σύντομα θα μας δώσουν τη δυνατότητα να ξεκινήσουμε το ίδιο επιχειρηματικό μοντέλο σε άλλες χώρες. Οι στόχοι μας είναι πολύπλευροι και φιλόδοξοι. Θέλουμε πρωτίστως να παρέχου- με υψηλού επιπέδου εμπειρία ανάγνωσης στον τελικό καταναλωτή, ανεξάρτητα από τι είδους τεχνολογική συσκευή διαθέτει (PC, tablet, smartphone) και ανεξάρτητα από το πού βρίσκεται και πώς κινείται. Θεωρούμε ότι αυτό είναι ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα που θα μας φέρει την επίτευξη των στόχων μας και την υλοποίηση του οράματός μας: το Read Point να είναι η βασική πλατφόρμα ανάγνωσης στο νέο ψηφιακό περιβάλλον που δημιουργείται για τα έντυπα.

adb: Οι αναπτυξιακές αυτές κινήσεις σας έρχονται σε μία περίοδο ύφεσης. Θεωρείτε πως η «επίθεση» είναι η καλύτερη «άμυνα» στη δύσκολη οικονομική συγκυρία που βιώνει η χώρα και η αγορά;

Β.Γ:
Μία επιτυχημένη ομάδα πρέπει να ξέρει και να αμύνεται σωστά και να επιτίθεται με αποτελεσματικότητα. Η ύφεση δημιουργεί δυσκολίες που πρέπει να αντιπαρέλθεις και ταυτόχρονα γεννά ευκαιρίες που πρέπει να τις αξιολογήσεις σωστά για να επιτύχεις και να τις μετουσιώσεις σε απτά αποτελέσματα. Σε κάθε περίπτωση, θεωρούμε ότι έχουμε μία ποιοτική υπηρεσία που ανταποκρίνεται τόσο στη δύσκολη οικονομική συγκυρία όσο και στις τάσεις της εποχής που είναι η επικράτηση των ψηφιακών τεχνολογιών στα media. Αξίζει να σημειώσουμε ότι τα ψηφιακά έντυπα είναι ασύγκριτα οικονομικότερα, περιέχουν οικολογική διάσταση και παρέχουν την ευκολία να τα έχουμε πάντα μαζί μας.

adb: Αλήθεια, η δύσκολη οικονομική συγκυρία έχει επηρεάσει την Planet Interactive;

Β.Γ:
Προφανώς. Η κρίση έχει επηρεάσει όλη την αλυσίδα της αγοράς στην οποία κινούμαστε, ενώ παράλληλα η γενικότερη «εικόνα» της χώρας μας έχει δυσχεράνει την προσπάθειά μας για ανάπτυξη εκτός Ελλάδας. Ωστόσο αυτό είναι το περιβάλλον και οφείλουμε να κινηθούμε μέσα σε αυτό, με  ένα δημιουργικό και έξυπνο πλάνο, πίστη, δουλειά και εφευρετικότητα, ενταγμένα σε στρατηγικό πλαίσιο ανάπτυξης. Οι μέτοχοι της εταιρείας έχουμε επενδύσει σημαντικά κεφάλαια για αυτή την ανάπτυξη και συνεχίζουμε να το κάνουμε. Πιστεύουμε απόλυτα σε αυτό που κάνουμε, είμαστε μία δεμένη ομάδα, έχουμε εμπειρία, έχουμε στρατηγικούς και πιστούς συνεργάτες, πιστούς συνδρομητές και έτσι μπορούμε να παράγουμε υψηλή προστιθέμενη αξία. Είμαστε περήφανοι για τη δουλειά μας, που είναι αποτέλεσμα 100% ανάπτυξης από Έλληνες επιστήμονες. Θεωρούμε ότι θα καταφέρουμε να πετύχουμε τους στόχους μας.

adb: Ποιες αλλαγές έχουν γίνει στην πλατφόρμα προκειμένου να ανανεωθεί η εικόνα της και να βελτιωθεί η λειτουργικότητα της;

Β.Γ:
Οι αλλαγές είναι πολυδιάστατες τόσο σε επίπεδο τεχνολογίας, όσο και σε επίπεδο διάδρασης του αναγνώστη με το έντυπο! Καταρχάς δουλεύουμε εντατικά για να υποστηρίξουμε, όσο το δυνατόν περισσότερες συσκευές θα μπορούσαν να δώσουν στον καταναλωτή υψηλού επιπέδου ψηφιακή ανάγνωση. Έχουμε δώσει έμφαση στη διασύνδεση των εφαρμογών με τα social media και επίσης στη δυνατότητα να ενσωματώσουν οι εκδότες με εύκολο τρόπο Multimedia περιεχόμενο στις ψηφιακές τους εκδόσεις. Στο www.readpoint.gr παρέχουμε δυνατότητες αγοράς με αρκετούς εναλλακτικούς τρόπους καθώς και τη δυνατότητα να κάνει κάποιος δώρα σε φίλους και γνωστούς. Πολύ σύντομα επίσης, θα δώσουμε στο κοινό την δυνατότητα πλήρους αναζήτησης σε όλο αυτό το αρχείο που έχουμε δημιουργήσει τα τελευταία 5 χρόνια. Τέλος, επιφυλάσσουμε πολλές εκπλήξεις με νέα χαρακτηριστικά που θα ανακοινωθούν μετά τον Σεπτέμβριο.

adb: Ποιες άλλες ενέργειες προγραμματίζετε με στόχο την προσέγγιση ευρύτερων ομάδων καταναλωτικού κοινού και τη διείσδυση σε νέες αγορές; Τι προβλέπει το πλάνο σας;

Β.Γ:
Το πλάνο μας προβλέπει ανάπτυξη σε 3 πυλώνες: περισσότερες εκδόσεις σε περισσότερες συσκευές σε περισσότερες χώρες. Καταρχάς, οι ενέργειες μας αφορούν την υποστήριξη περισσότερων συσκευών. Θεωρούμε ότι οι αναγνώστες μας δεν είναι κάποιοι tech guru, αλλά όλοι όσοι είναι σε θέση να χειρίζονται στοιχειωδώς μία τεχνολογική συσκευή, όπως είναι ένα smartphone. Πρακτικά, σχεδόν όλοι! Επιπροσθέτως, προσπαθούμε να προσφέρουμε μεγάλη ποικιλία στο περιεχόμενο που διαθέτουμε. Σήμερα το Readpoint,gr διαθέτει δεκάδες περιοδικά και εφημερίδες για όλα τα γούστα και τις προτιμήσεις και χιλιάδες τίτλους βιβλίων! Τέλος, σε συνεργασία με τους εκδότες προσπαθούμε να προετοιμάσουμε εκδόσεις, που θα αναδεικνύουν το περιεχόμενο και θα εκμεταλλεύονται όλες τις δυνατότητες που μας δίνει η τεχνολογία. Όσον αφορά τη διείσδυση μας σε ξένες αγορές, στα επόμενα 4 χρόνια θέλουμε να έχουμε εγκαταστήσει το ίδιο επιχειρηματικό μοντέλο σε 10 διαφορετικές χώρες με την ίδια επιτυχία. Ήδη σε 3 από αυτές υπάρχουν συμφωνίες και σύντομα θα κάνουμε τις σχετικές ανακοινώσεις.

adb: Επικοινωνιακά πώς υποστηρίζετε το λανσάρισμα του ReadPoint;

Β.Γ:
Ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα επικοινωνιακής στρατηγικής έχει εκπονηθεί και υλοποιείται. Χρησιμοποιούμε όλες τις δυνατότητες που μας παρέχει το Internet για να επικοινωνήσουμε: social media, web sites και blogs, email campaigns κλπ. Ταυτόχρονα υποστηρίζουμε την επικοινωνία μας με πιο παραδοσιακά μέσα όπως το ραδιόφωνο και λίγο αργότερα η τηλεόραση. Δίνουμε όμως ιδιαίτερη βαρύτητα στο συνδυασμό online και offline συνεργειών με όπλο τη δημιουργικότητα: για παράδειγμα, ετοιμάζουμε μία σειρά παρουσιάσεων με ορισμένους από τους σημαντικότερους συγγραφείς, με έναν πρωτότυπο τρόπο που πιστεύουμε ότι θα εκπλήξει ευχάριστα. Θέλουμε να καταφέρουμε να μας δοκιμάσουν όσο το δυνατόν περισσότεροι άνθρωποι. Μέσα από τη διαδικασία δοκιμής, θα αναδείξουμε την ξεχωριστή εμπειρία ανάγνωσης και πιστεύουμε ότι μέσα από αυτήν τη διαδικασία θα δημιουργήσουμε ικανοποιημένους και πιστούς πελάτες.

adb: Τι άλλα βήματα ανάπτυξης θα πρέπει να περιμένουμε από την Planet Interactive για το άμεσο μέλλον;

Β.Γ:
Το βασικό μας πλάνο σας το έχω ήδη εκθέσει. Η έμφασή μας είναι η ανάπτυξη του ReadPoint και η καθιέρωση του σαν βασικός e- distributor για ψηφιακό content, στις χώρες που θα αναπτυχθούμε. Πολύ σύντομα θα παρουσιάσουμε κάποιες νέες υπηρεσίες στο χώρο της εκπαίδευσης και της εμπορικής επικοινωνίας επάνω στην ίδια πλατφόρμα.