Στην Frank & Fame η προβολή της Αθήνας
Ολοκληρώθηκε, σύμφωνα με πληροφορίες, ο, ύψους 500.000 ευρώ, διαγωνισμός με αντικείμενο την ολοκληρωμένη προβολή της Αθήνας ως τουριστικού προορισμού για το διάστημα 2016-2017
Με νικήτρια την Frank & Fame ολοκληρώθηκε, σύμφωνα με πληροφορίες, ο διαγωνισμός με αντικείμενο την ολοκληρωμένη προβολή της Αθήνας ως τουριστικού προορισμού για το διάστημα 2016-2017.
Στην διαδικασία πέρα από τη νικήτρια συμμετείχαν, επίσης, η McCann Athens, η MMS (Publicis) και το συνεργατικό σχήμα Τribal DDB/V+O.
Το υπό ανάθεση έργο έχει προϋπολογισμό 500.000 ευρώ συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ και εντάσσεται στην ευρύτερη επικοινωνιακή ομπρέλα «This is Athens».
Τον διαγωνισμό είχαν προκηρύξει ο Δήμος Αθηναίων, ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών και η Aegean Airlines –υπό το σχήμα Athens Tourism Partnership- σε συνεργασία με τη Marketing Greece, που εκτελεί χρέη Campaign Manager.
Με νικήτρια την Frank & Fame ολοκληρώθηκε, σύμφωνα με πληροφορίες, ο διαγωνισμός με αντικείμενο την ολοκληρωμένη προβολή της Αθήνας ως τουριστικού προορισμού για το διάστημα 2016-2017.
Στην διαδικασία πέρα από τη νικήτρια συμμετείχαν, επίσης, η McCann Athens, η MMS (Publicis) και το συνεργατικό σχήμα Τribal DDB/V+O.
Το υπό ανάθεση έργο έχει προϋπολογισμό 500.000 ευρώ συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ και εντάσσεται στην ευρύτερη επικοινωνιακή ομπρέλα «This is Athens».
Τον διαγωνισμό είχαν προκηρύξει ο Δήμος Αθηναίων, ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών και η Aegean Airlines –υπό το σχήμα Athens Tourism Partnership- σε συνεργασία με τη Marketing Greece, που εκτελεί χρέη Campaign Manager.