Στην Choose επίσημα η Περιφέρεια Κρήτης

Στην Choose επίσημα
η Περιφέρεια Κρήτης
Επίσημα κατακυρώθηκε στην
Choose από την Περιφέρεια Κρήτης η ανάθεση του έργου με τίτλο
«Δράσεις πληροφόρησης και επικοινωνίας του ΕΠ "Κρήτη" 2014-
2020 - Άξονες Προτεραιότητας 6 &
7» για το τμήμα 1: «Δράσεις πληροφόρησης και επικοινωνίας του ΕΠ
"Κρήτη" 2014-2020 - Άξονας προτεραιότητας 6 / ΕΤΠΑ» και το τμήμα
2: «Δράσεις πληροφόρησης και
επικοινωνίας του ΕΠ "Κρήτη" 2014-
2020 - Άξονας προτεραιότητας
7 / ΕΚΤ». Η συνολική οικονομική
προσφορά της εταιρείας ανέρχεται
στο ποσό των 808.174 ευρώ.
Ο προϋπολογισμός της σύμβασης για το πρώτο τμήμα δύναται να ανέλθει στο ποσό των 544.900 ευρώ, πλέον ΦΠΑ και αναλύεται σε τρεις ενότητες. Η πρώτη ενότητα περιλαμβάνει το σχεδιασμό και την παραγωγή εντύπου, οπτικοακουστικού και άλλου προωθητικού υλικού (78.691 ευρώ), η δεύτερη ενότητα το σχεδιασμό και την υλοποίηση προγράμματος προβολής (media plan) για ΜΜΕ και social media (429.129 ευρώ) και η τρίτη ενότητα τις «ανοιχτές δράσεις (37.079 ευρώ).
Ο προϋπολογισμός της σύμβασης για το τμήμα 2 δύναται να ανέλθει στο ποσό των 263.274 ευρώ, πλέον ΦΠΑ. Στο τμήμα 2 περιλαμβάνονται και πάλι τρεις ενότητες, οι οποίες αναλύονται ως εξής: - Ενότητα 1: Σχεδιασμός και παραγωγή εντύπου, οπτικοακουστικού και άλλου προωθητικού υλικού (27.429 ευρώ), - Ενότητα 2: Σχεδιασμός και υλοποίηση media plan για ΜΜΕ και social media (196.445 ευρώ), - Ενότητα 3: «Ανοιχτές Δράσεις» (39.398 ευρώ)
Ο προϋπολογισμός της σύμβασης για το πρώτο τμήμα δύναται να ανέλθει στο ποσό των 544.900 ευρώ, πλέον ΦΠΑ και αναλύεται σε τρεις ενότητες. Η πρώτη ενότητα περιλαμβάνει το σχεδιασμό και την παραγωγή εντύπου, οπτικοακουστικού και άλλου προωθητικού υλικού (78.691 ευρώ), η δεύτερη ενότητα το σχεδιασμό και την υλοποίηση προγράμματος προβολής (media plan) για ΜΜΕ και social media (429.129 ευρώ) και η τρίτη ενότητα τις «ανοιχτές δράσεις (37.079 ευρώ).
Ο προϋπολογισμός της σύμβασης για το τμήμα 2 δύναται να ανέλθει στο ποσό των 263.274 ευρώ, πλέον ΦΠΑ. Στο τμήμα 2 περιλαμβάνονται και πάλι τρεις ενότητες, οι οποίες αναλύονται ως εξής: - Ενότητα 1: Σχεδιασμός και παραγωγή εντύπου, οπτικοακουστικού και άλλου προωθητικού υλικού (27.429 ευρώ), - Ενότητα 2: Σχεδιασμός και υλοποίηση media plan για ΜΜΕ και social media (196.445 ευρώ), - Ενότητα 3: «Ανοιχτές Δράσεις» (39.398 ευρώ)