Spec για τη Photobiennale 2010
Spec για τη Photobiennale 2010Για τον διαγωνισμό αυτό, το Μουσείο Φωτογραφίας Θεσσαλονίκης διαθέτει το ποσό των 230.000 ευρώ. Το έργο αφορά σε υπηρεσίες: προβολής και επικοινωνίας, διαφήμισης στον έντυπο Τύπο, δημοσίων σχέσεων, δημοσιότητας και αποδελτίωσης και σε σχεδιασμό και παραγωγή TV spot, radio spot, e-newsletter, ενημερωτικό video, παραγωγή και τοποθέτηση banners, ενημέρωση ιστοσελίδας, δημιουργικό σχεδιασμό και παραγωγή έντυπου υλικού «Κατάλογος» και υπηρεσίες φιλοξενίας. Προσφορές υποβάλλονται μέχρι 7/12.