Rebranding έπειτα από 70 χρόνια για την Ogilvy

Μια κλασσική εταιρεία στο χώρο της επικοινωνίας, αποκάλυψε το νέο της πρόσωπο, μετά από κινήσεις αναδιάρθρωσης σχεδόν δύο ετών, αλλαγές προσωπικού και νέα πρότυπα χρηματοοικονομικής πληροφόρησης.
Εβδομήντα χρόνια από την ημέρα που οDavid Ogilvy αποφάσισε να ξεκινήσει τη δική του επιχείρηση στο Μανχάταν, η εταιρεία που φέρει το όνομά του ανακοίνωσε την "αναδημιουργία" της ως ένα δημιουργικό δίκτυο που "Makes Brands Matter", σύμφωνα με το νέο tagline.
Μαζί με αυτό το positioning, έρχεται ένα νέο λογότυπο, σχέδιο χρωμάτων, website, ο οργανωτικό design, συμβουλευτική πρακτική, ψηφιακή πλατφόρμα και βίντεο των εργαζομένων.
Οπτική ταυτότητα
Ο Brian Collins, ιδρυτής και chief creative officer της εταιρείας design που φέρει το όνομά του, συνεργάστηκε με την Ogilvy για να της δώσει τη νέα της εμφάνιση. "Η εμπειρία της Ogilvy σχετίζεται με την αδυσώπητη επιδίωξη της αριστείας", είπε.
Ο Collins, ο οποίος διετέλεσε CCO του Brand Integration Group στην Ogilvy πριν ξεκινήσει το δικό του εγχείρημα το 2007, πρόσθεσε: «Στη δεκαετία μου ως μέλος της ομάδας της Ogilvy το ένιωσα από πρώτο χέρι. Είναι τιμή για την ομάδα μου να συνεργαστεί με την Ogilvy για να επαναπροσδιορίσει την εταιρεία - και την εμπειρία της - με τρόπο που θα τους ενισχύσει πολύ στο μέλλον».
Η Ogilvy αναθεώρησε τη γραμματοσειρά του λογότυπου μαζί με ένα φωτεινότερο κόκκινο Pantone και μια λεπτότερη παλέτα που περιλαμβάνει γκρι, ροζ, μπλε και κίτρινο. Αυτές οι εξελίξεις συμβολίζουν την επιθυμία της Ogilvy να εκσυγχρονιστεί, βασισμένη ταυτόχρονα στις αρχές που την έκαναν να ξεχωρίζει.
Οργανωτικός επανασχεδιασμός
Πέρα από τις ορατές αλλαγές, Ogilvy και Collins δημιούργησαν επίσης ένα νέο positioning που βασίζεται στις βασικές αξίες που καθορίστηκαν από την ηγεσία.
Εβδομήντα χρόνια από την ημέρα που οDavid Ogilvy αποφάσισε να ξεκινήσει τη δική του επιχείρηση στο Μανχάταν, η εταιρεία που φέρει το όνομά του ανακοίνωσε την "αναδημιουργία" της ως ένα δημιουργικό δίκτυο που "Makes Brands Matter", σύμφωνα με το νέο tagline.
Μαζί με αυτό το positioning, έρχεται ένα νέο λογότυπο, σχέδιο χρωμάτων, website, ο οργανωτικό design, συμβουλευτική πρακτική, ψηφιακή πλατφόρμα και βίντεο των εργαζομένων.
Οπτική ταυτότητα
Ο Brian Collins, ιδρυτής και chief creative officer της εταιρείας design που φέρει το όνομά του, συνεργάστηκε με την Ogilvy για να της δώσει τη νέα της εμφάνιση. "Η εμπειρία της Ogilvy σχετίζεται με την αδυσώπητη επιδίωξη της αριστείας", είπε.
Ο Collins, ο οποίος διετέλεσε CCO του Brand Integration Group στην Ogilvy πριν ξεκινήσει το δικό του εγχείρημα το 2007, πρόσθεσε: «Στη δεκαετία μου ως μέλος της ομάδας της Ogilvy το ένιωσα από πρώτο χέρι. Είναι τιμή για την ομάδα μου να συνεργαστεί με την Ogilvy για να επαναπροσδιορίσει την εταιρεία - και την εμπειρία της - με τρόπο που θα τους ενισχύσει πολύ στο μέλλον».
Η Ogilvy αναθεώρησε τη γραμματοσειρά του λογότυπου μαζί με ένα φωτεινότερο κόκκινο Pantone και μια λεπτότερη παλέτα που περιλαμβάνει γκρι, ροζ, μπλε και κίτρινο. Αυτές οι εξελίξεις συμβολίζουν την επιθυμία της Ogilvy να εκσυγχρονιστεί, βασισμένη ταυτόχρονα στις αρχές που την έκαναν να ξεχωρίζει.
Οργανωτικός επανασχεδιασμός
Πέρα από τις ορατές αλλαγές, Ogilvy και Collins δημιούργησαν επίσης ένα νέο positioning που βασίζεται στις βασικές αξίες που καθορίστηκαν από την ηγεσία.