To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Pizza Fan: Προτεραιότητα το online marketing

Pizza Fan: Προτεραιότητα το online marketing

Γράφει ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΣΟΥΚΑΛΑΣ

adb: H PIZZA FAN έχει κατορθώσει να αναπτύξει ένα σημαντικό δίκτυο ανταποδοτικά συνεργαζόμενων επιχειρήσεων. Μπορείτε να μας αναλύσετε τη στρατηγική πίσω από αυτή την κίνηση και τους λόγους που σας ώθησαν σε αυτήν;

Κ.Α.:
Η Pizza Fan είναι μια δημοφιλής εταιρεία που είναι ευπρόσδεκτη από την πλειονότητα των καταναλωτών και άρα των επιχειρήσεων που τους έχουν πελάτες. Η κίνησή μας είναι απλή: δημιουργούμε ένα δίκτυο αλληλοεξυπηρέτησης, που με- ταφέρει επαγωγικά στον πελάτη μας την κύρια αλλά και τις επιμέρους προσφορές μας, εξυπηρετώντας τον μέσω του συνεργάτη μας. Οι επιχειρήσεις μας προσφέρουν διασπορά των μηνυμάτων μας και εμείς αντίστοιχα προσφέρουμε διασπορά των δικών τους στους πελάτες μας.

adb: Πώς μπορεί να βοηθήσει η PIZZA FAN μια επιχείρηση σε επίπεδο marketing και προβολής; Ποια εργαλεία, ποιες δυνατότητες μπορεί να της προσφέρει;

Κ.Α:
Εμείς μπαίνουμε σε 8.000 σπίτια καθημερινά, οπότε μεταφέρουμε το μήνυμα της συνεργαζόμενης επιχείρησης με έντυπα, δείγματα ή πάνω στο κουτί μας, εξυπηρετώντας ταυτόχρονα τον πελάτη μας, γιατί επιλέγουμε πάντα να προβάλουμε προσφορές που τον εξυπηρετούν.

adb: Πόσες εταιρείες αριθμεί το δίκτυο των ανταποδοτικά συνεργαζόμενων επιχειρήσεων; Μπορείτε να μας δώσετε κάποια σχετικά παραδείγματα συνεργασιών;

Κ.Α.:
Αυτή τη στιγμή έχουμε 80.000 επιχειρήσεις με τις οποίες συνεργαζόμαστε. Ενδεικτικά αναφέρουμε κάποιες: Vodafone, Public Multirama, HP, Allou Fun Park, Gigaset, Amc, Forthnet-Nova, Odeon, Αττική Οδός, FreeSunday, Media Markt, Φροντιστήρια Ευρωγνώση κ.ά.

adb: Διαθέτετε δυναμική παρουσία και στο διαδίκτυο και στα social media. Ποια είναι η στρατηγική σας σ’ αυτό το κομμάτι και πόσο σημαντικό θεωρείτε το online delivery για την εταιρεία;

Κ.Α:
Η online στρατηγική μας έχει στόχο τα νεανικά κοινά που δραστηριοποιούνται στο χώρο αυτό. Με την πρόσφατη ανακατασκευή του site μας πλησιάσαμε ακόμα πιο κοντά τους, κάνοντας π.χ. το χτίσιμο μιας πίτσας παιχνίδι. Πιστεύουμε ότι το μερίδιο του online delivery θα αυξάνεται εκθετικά το προσεχές διάστημα, οπότε θεωρούμε το online marketing πρώτη προτεραιότητά μας.

adb: Πρόσφατα παρουσιάσατε μια σειρά γευστικών συνδυασμών (combos) που προσφέρονται μέσα από sites. Ποια είναι η απήχηση, μέχρι στιγμής, της ενέργειας και ποιος ο στόχος που έχει τεθεί;

Κ.Α.:
Οι online προσφορές μας έχουν στόχο την προσέλκυση χρηστών στο site μας, οπότε είναι πραγματικές επιδοτούμενες προσφορές που δεν έχουμε την πολυτέλεια να τις αναπτύξουμε επί μακρόν, άρα και η απήχησή τους είναι αντιστρόφως ανάλογη με τη διάρκειά τους. Ήδη όταν θα δημοσιεύσετε αυτό το άρθρο θα τρέχει η νέα μας προσφορά για 5€ η πίτσα με παραγγελία πάνω από δύο.

adb: Επενδύετε σημαντικά και στο local marketing. Ποιες σχετικές δράσεις πραγματοποιείτε;

Κ.Α.:
Το local marketing είναι η βάση της στρατηγικής μας. Πιστεύουμε στη σημασία των τοπικών αγορών που περιβάλλονται από τις τοπικές κοινωνίες. Θέλουμε να είμαστε «εκεί» κοντά στην τοπική επιχείρηση αλλά και στις κοινωνικές εκδηλώσεις. Γι’ αυτό το λόγο έχουμε χορηγήσει με το πρόγραμμά μας «γεύση συμμετοχής» στα τρία χρόνια λει- τουργίας του 8.100 εκδηλώσεις, προσφέροντας στους 1.100.000 φίλους που παραβρέθηκαν δωρεάν φαγητό εξαιρετικής ποιότητας.

adb: Πώς θα κινηθείτε το 2013 όσον αφορά την επικοινωνιακή προβολή της PIZZA FAN;

Κ.Α.:
Για μας δεν υπάρχει αποστολή εξετελέσθη. Όλες οι ενέργειες που αναφέραμε πιο πάνω θα συνεχιστούν με αμείωτη ένταση, αλλά θα προσαρμοστούμε στις αλλαγές που μας επιβάλλουν οι σημερινές συνθήκες. Θα ακούσουμε τους πελάτες μας αλλά και τις συνεργαζόμενες επιχειρήσεις και θα κινηθούμε ανάλογα σε μια στρατηγική win win.

Who is who

Ο Κωνσταντίνος Αντάρας γεννήθηκε το 1958 στα Χανιά και σπούδασε το 1977 Marketing και Διαφήμιση στη Ροδεσία της Αφρικής. Το 1988 ήταν συνιδρυτής της διαφημιστικής εταιρείας Staff, όπου για 18 χρόνια συνεργάστηκε με μεγάλες εμπορικές επιχειρήσεις για τη δημιουργία των επικοινωνιακών προγραμμάτων τους. Το 1997 ίδρυσε την εταιρεία Pizza Fan, στην οποία είναι Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος μέχρι σήμερα.