«Η γερμανική τελειότητα συναντά το ελληνικό πάθος»
Σε μια νέα εποχή μπαίνει η Scholz & Friends στην Ελλάδα και ο CEO της εταιρείας, Iωσήφ Πάρσαλης, μας δίνει τις λεπτομέρειες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε μια νέα εποχή μπαίνει η Scholz & Friends στην Ελλάδα και ο CEO της εταιρείας, Iωσήφ Πάρσαλης, μας δίνει τις λεπτομέρειες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜεγάλη συνέντευξη του Senior Vice President του Publicis Groupe Μathias Emmerich φιλοξενεί το adbusiness που κυκλοφορεί την Δευτέρα 18 Ιουλίου. O απεσταλμένος του γαλλικού Ομίλου επικοινωνίας παρουσιάζει όλες τις πτυχές της υπόθεσης Leo Burnett και κάνει
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ 4 Wise Monkeys δημιούργησε και επιμελήθηκε την καμπάνια Coke & Roll για την Coca-Cola Hellas.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory