Δίνουμε καθημερινά ζωή στην τεχνολογία
O Μarketing Director της DSGi, Γιώργος Καράμπελας, μιλάει στο adbusiness για τη στρατηγική απόφαση μετατροπής της Electro World σε αποκλειστικά ψηφιακό brand.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑO Μarketing Director της DSGi, Γιώργος Καράμπελας, μιλάει στο adbusiness για τη στρατηγική απόφαση μετατροπής της Electro World σε αποκλειστικά ψηφιακό brand.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΥψηλότερη βαθμολογία μετά την αξιολόγηση των τεχνικών προσφορών συγκέντρωσε η karamella στο διαγωνισμό της ΕΡΤ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ΕΠΑ Αττικής προκήρυξε διαγωνισμό για την επιλογή αναδόχου που θα αναλάβει το έργο «Παροχή υπηρεσιών σχεδιασμού, προγραμματισμού και υλοποίησης του προγράμματος στρατηγικής επικοινωνίας της ΕΠΑ Αττικής ΑΕ».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι εταιρείες Mass Athens, Leo Burnett, UpSet!, McCann Erickson,DDB Athens και The PR Team/EuroRSCG διεκδικούν, σύμφωνα με πληροφορίες, το κονδύλι των 10 εκατ. ευρώ για την τουριστική προβολή της Περιφέρειας Αττικής για το χρονικό διάστημα 2010-2015.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΛίγο πριν συμπληρωθούν τα δυο χρόνια παρουσίας του MΤV Greece στην ελληνική τηλεοπτική αγορά, o γενικός διευθυντής του καναλιού, Γιάννης Λαμπρόπουλος, μιλάει για την πορεία του σταθμού, τα σχέδια και τα επόμενα βήματά του.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε διαδικασία media spec για τα Νουνού, Milner και Fina, έχει προχωρήσει η FrieslandCampina Hellas.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτη Leo Burnett αναμένεται να αναθέσει το Κέντρο Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων (ΚΕΕΛΠΝΟ) την επικοινωνιακή εκστρατεία πρόληψης του καπνίσματος και του αλκοόλ, καθώς προηγείται στο σύνολο της βαθμολογίας έναντι της karamella.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Οργανισμός Διεξαγωγής Ιπποδρομιών Ελλάδος προκήρυξε διαγωνισμό για την επιλογή εταιρείας τηλεοπτικής παραγωγής, με προϋπολογισμό 900.000 ευρώ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Γενική Διεύθυνση Κοινωνίας της Πληροφορίας και Μέσων Επικοινωνίας της Ευρωπαϊκής Επιτροπής προκήρυξε διαγωνισμό για τις υπηρεσίες οπτικοακουστικών μέσων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑκυρώθηκε o διαγωνισμός της Αττικό Μετρό για το επικοινωνιακό πρόγραμμα, ύψους 400.000 ευρώ, των επεκτάσεων του μετρό Αθήνας, το οποίο είχε ανατεθεί μετά από spec στη Stratcomτο 2009.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ«Νέα στρατηγική, με έμφαση στην καλή δουλειά, με απόλυτο και αδιαπραγμάτευτο επαγγελματισμό»… Αυτό θα μπορούσε να είναι το μότο του νέου κεφαλαίου της McCann Erickson Athens, που άρχισε να γράφεται μετά την τοποθέτηση του Γιάννη Γούλιου στη θέση του Managing Director.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ easyJet ανέθεσε στην Publicis Consultants Athens την επιμέλεια του ολοκληρωμένου προγράμματος επικοινωνίας της, μετά τη διεξαγωγή spec, στο οποίο δεν έγινε γνωστό ποιες εταιρείες συμμετείχαν.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory