Διαγωνισμός από τη Cyta Eλλάς
Σε κλειστό spec για το δημιουργικό της λογαριασμό βρίσκεται η κυπριακή εταιρεία τηλεπικοινωνιών Cyta κι έχει έρθει σε επαφή με πέντε εταιρείες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε κλειστό spec για το δημιουργικό της λογαριασμό βρίσκεται η κυπριακή εταιρεία τηλεπικοινωνιών Cyta κι έχει έρθει σε επαφή με πέντε εταιρείες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ εκ των ιδρυτών της Νaked, Jon Wilkins, μιλάει στο adbusiness για την πορεία της εταιρείας, το communications planning και το μέλλον στο χώρο της επικοινωνίας, αλλά και για την ελληνική αγορά και το switch over.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Managing Director της Trendstream, Tom Smith, μας αναλύει τις τάσεις που παρατηρούνται στον κόσμο του digital marketing και προβλέπει ένα μέλλον τόσο ψηφιακό, που δεν θα έχει νόημα να περιγράφεται ως τέτοιο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑO Country Μanager της Google στην Ελλάδα, Στέφανος Λουκάκος, αναλύει τις κινήσεις του διαδικτυακού γίγαντα στην εγχώρια αγορά και δηλώνει πως το mobile search αναμένεται να αξιοποιηθεί και σε τοπικό επίπεδο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Managing Director του ευρωπαϊκού τμήματος της Mobile Marketing Association, Paul Berney, μιλάει για όλα τα ζητήματα που απασχολούν το χώρο του mobile και δεν αποκλείει τη δημιουργία ενός τοπικού συμβουλίου της Ένωσης στη χώρα μας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Ελένη Χατζημήτσου, Media Sales Director της Andstart, μας μιλάει για την 24 Μedia και την Andstart και την προσπάθειά τους να αναπτύσσουν πρωτότυπες εφαρμογές και ιδέες, εστιασμένες πάντα στις ανάγκες τόσο των χρηστών, όσο και των πελατών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣύσσωμη η αγορά του ελληνικού διαδικτύου φάινεται να αντιτάσσεται στην επιβολή αγγελιόσημου στο Ιnternet, θωρώντας πως μια τέτοια εξέλιξη μόνο αρνητικά αποτελέσματα μπορεί να έχει για την ανάπτυξη του Μέσου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ κρίση στην ελληνική οικονομία θα βαθύνει το 2011, εκτιμά ο Χρήστος Παπαπολύζος, CEO & President South Eastern Europe του Ομίλου Οlympic DDB, με ό,τι αυτό συνεπάγεται και για την εγχώρια αγορά επικοινωνίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο επόμενο στάδιό του με δυο εταιρείες (Ashley&Holmes και TBWA/Athens), προχωράει το διαφημιστικό spec της Νίκας, το οποίο θα είναι και το τελικό.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤέσσερις εταιρείες εκδήλωσαν ενδιαφέρον στο media spec της Helexpo, διεκδικώντας το κονδύλι των 603.000 ευρώ για το χρονικό διάστημα 1/10/2010 έως 31/5/2011.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕνθαρρυντικά είναι τα πρώτα μηνύματα που λαμβάνει η Εκδόσεις Αστρίτης από την πλευρά των αναγνωστών και από τη διαφημιστική αγορά, γεγονός που γεμίζει τα στελέχη της αισιοδοξία για το μέλλον, παρά τις αντίξοες συνθήκες που επικρατούν.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory