Η Kantor/Advice προηγείται στη Γ.Γ. Ισότητας Φύλων
Η ένωση εταιρειών Kantor/Advice προηγείται μεταξύ των τεσσάρων υποψηφίων στο spec της Γενικής Γραμματείας Ισότητας Φύλων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ένωση εταιρειών Kantor/Advice προηγείται μεταξύ των τεσσάρων υποψηφίων στο spec της Γενικής Γραμματείας Ισότητας Φύλων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔεκαεννέα εταιρείες, είτε σε κοινοπραξίες είτε μεμονωμένα, εκδήλωσαν ενδιαφέρον στους τρεις διαγωνισμούς του Υπουργείου Παιδείας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤέσσερις εταιρείες συνεχίζουν στην επόμενη φάση της διαδικασίας διεκδίκησης του διαφημιστικού λογαριασμού της Εμπορικής Τράπεζας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔιαγωνισμό για την παροχή υπηρεσιών φιλοξενίας, προβολής και επικοινωνίας εκδηλώσεων της «Photobiennale 2010» προκηρύσσει το Μουσείο Φωτογραφίας Θεσσαλονίκης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Εμπορικός Διευθυντής της Άμβυξ, Αλβέρτος Ρεβάχ μιλάει στο RetailBusiness για την \"οικογενειακή, αλλά με οργάνωση πολυεθνικής\" εταιρεία και τις προσπάθειες ανάπτυξης εν μέσω κρίσης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ εταιρεία Reason to: αποτελεί πρόσφατη προσπάθεια της PR Activities στον χώρο της ΕΚΕ, έχει, όμως να επιδείξει σημαντικές ενέργειες, όπως το μεγάλο event που διοργανώνει, την Μικρόπολις.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια την απόδοση του Mega Store της Champion στο Γέρακα, που έχει καταφέρει να ξεπεράσει τις προσδοκίες και για την πορεία της Εταιρείας γενικότερα, μίλησε στο Retail Business ο Γενικός Διευθυντής της Champion, Δημήτρης Ματεμτζής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜετά το δημιουργικό spec, ξεκίνησε, σύμφωνα με πληροφορίες, και το media spec της Εμπορικής Τράπεζας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο ποσό του 1,3 εκατ. ευρώ θα διαθέσει η Διεύθυνση Σχεδιασμού και Ανάπτυξης της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας για την τουριστική προβολή της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο πλαίσιο της επίσκεψής του στη χώρα μας για την ημερίδα «Ποιος φοβάται τα social media;», ο Βob Pickard μίλησε στο adbusiness για τη σύγχρονη ψηφιακή εποχή των Δημοσίων Σχέσεων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΞεκίνησε και επίσημα, όπως όλα δείχνουν, το πολυαναμενόμενο spec της Εμπορικής Τράπεζας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε αυξημένα αντανακλαστικά συνεχίζει την αναπτυξιακή της πορεία η 10ετής V+O Communication, διατηρώντας μια αισιόδοξη ματιά μέσα στο γκρίζο περιβάλλον της αγοράς κι αντιμετωπίζοντας την κρίση σαν ευκαιρία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory