Retail Media: Η νέα δύναμη που μεταμορφώνει τη διαφήμιση
Τα Retail Media φέρνουν επανάσταση στον τρόπο με τον οποίο βελτιστοποιούνται οι διαφημίσεις.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα Retail Media φέρνουν επανάσταση στον τρόπο με τον οποίο βελτιστοποιούνται οι διαφημίσεις.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑAνέλαβαν την digital προώθηση του γαστρονομικού event.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε κεντρικό μήνυμα «άλλο να είσαι εκεί»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH καμπάνια αποτελείται από τρεις ξεχωριστές corporate ταινίες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑMε motto “We build Lovemarks”.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ νέα διευθύνουσα σύµβουλος της Wunderman Thompson και της GroupM στην Ελλάδα μίλησε αποκλειστικά στο adbusiness και το advertising.gr
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Ogilvy ανακοίνωσε , ότι ο Paul O'Donnell, Πρόεδρος της Ogilvy EMEA, θα συνταξιοδοτηθεί μετά από 37 χρόνια στην εταιρία. Κατά τη διάρκεια της θητείας του, ο O'Donnell κατείχε μια σειρά από ηγετικές θέσεις ανά τον κόσμο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ 4WiseMonkeys εγκαινίασε τα γραφεία της στην Κύπρο αναλαμβάνοντας πρόσφατα την επικοινωνία της Cablenet.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Bacardi Greece, η ελληνική θυγατρική της μεγαλύτερης οικογενειακής επιχείρησης αλκοολούχων ποτών στον κόσμο, ανακοινώνει σήμερα και επίσημα την έναρξη της συνεργασίας της με την Do It For Fun PR.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔιακρίθηκε για 2η συνεχόμενη χρονιά
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε τη καμπάνια της Lacta "Μη με αφήσεις ποτέ".
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕφαρμόζοντας τη στρατηγική ανάπτυξης ολοκληρωμένων υπηρεσιών branding και design, προχωρά στη διεύρυνση της ομάδας και του δικτύου συνεργατών του.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory