Η διαφήμιση αλλάζει την ψυχολογία
Μηνύματα αισιοδοξίας, εμπνευσμένα από τις παραδοσιακές αξίες, μεταφέρουν οι εταιρείες στον Ελληνα καταναλωτή, σύμφωνα με όσα δήλωσε ο Μάκης Σεριάτος σε συνέντευξή του στη Real News.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜηνύματα αισιοδοξίας, εμπνευσμένα από τις παραδοσιακές αξίες, μεταφέρουν οι εταιρείες στον Ελληνα καταναλωτή, σύμφωνα με όσα δήλωσε ο Μάκης Σεριάτος σε συνέντευξή του στη Real News.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Μικρόπολις, η πόλη-θαύμα που έχει στόχο την εκπαίδευση των ενεργών πολιτών του αύριο, επιστρέφει, με τη Reason to να σχεδιάζει για δεύτερη συνεχή χρονιά τη μεγαλύτερη εκπαιδευτική διοργάνωση για παιδιά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην αξία των Predictive Analytics και την πορεία τους στην ελληνική και τη διεθνή αγορά, αναλύει η διευθύνουσα σύμβουλος της SPSS BI Greece, Ιωάννα Κουτρουβή.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια τις προσπάθειες της Forthnet στο χώρο της webTV και τις συνέργιες μεταξύ Forthnet και Νova μιλάει o διευθυντής Πωλήσεων & Υπηρεσιών Εταιρικών Πελατών, Δημήτρης Βάγιας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣύμφωνα με πληροφορίες, οι τελευταίες εξελίξεις στο ΤΑΧ ΤΑΜ, με την κατάληψη των εργαζομένων σαν συνέπεια της κρατικής πρόθεσης για την πώλησή του, θα προκαλέσουν καθυστερήσεις στο spec του.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Music4Media δίνει πρόσβαση στον πληρέστερο, ενημερωμένο online κατάλογο μουσικής για κινηματογραφικές ταινίες, τηλεοπτικές εκπομπές, διαφημίσεις, videogames ή το διαδίκτυο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι Ηλίας Γενιάς και Τάσος Χελιδώνης, δημιουργοί της εταιρείας παροχής υπηρεσιών επικοινωνίας και έρευνας αγοράς Comvest, μιλούν στο adbusiness για το καινοτόμο εργαλείο Realtime ComVest Delivery.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέο διαγωνισμό, για virtual πρεμιέρες όπερας στην ελληνική περιφέρεια και στο διαδίκτυο και ενημέρωση για το έργο και τις δραστηριότητές της, προκήρυξε η Εθνική Λυρική Σκηνή.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Alternative Research Solutions είναι μια διαφορετική εταιρεία και ο διευθύνων σύμβουλος, Τίτος Σιμιτζής, εξηγεί στο adbusiness τους λόγους που την καθιστούν ανταγωνιστική σε παγκόσμιο επίπεδο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε αναζήτηση media shop βρίσκεται η διοίκηση της Helexpo – Ελληνικές Εκθέσεις, διαθέτοντας το κονδύλι των 725.000 ευρώ (χωρίς το ΦΠΑ) για ένα χρόνο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε αναζήτηση εταιρείας που θα αναλάβει την υλοποίηση συνεδρίου και σεμιναρίων αιρετών γυναικών της πρωτοβάθμιας και της περιφερειακής αυτοδιοίκησης βρίσκεται η Αναπτυξιακή Ανώνυμη Εταιρεία ΟΤΑ, Πληροφόρηση-Επιμόρφωση-Τοπική Ανάπτυξη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε κυκλοφορία τέθηκε το νέο βιβλίο–ημερολόγιο αυτογνωσίας της Κατερίνας Τσεμπερλίδου, που αποτελει το πρώτο βιβλίο που συμπληρώνει ο αναγνώστης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory