Το πιο επίκαιρο Workshop
Σήμερα (22/6) πραγματοποιείται το Workshop με τίτλο Brands: Το Αντίδοτο Στην Ύφεση, μέ εισηγητή τον Malcolm McDonald, έναν από τους 6 Γκουρού του Marketing παγκοσμίως.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣήμερα (22/6) πραγματοποιείται το Workshop με τίτλο Brands: Το Αντίδοτο Στην Ύφεση, μέ εισηγητή τον Malcolm McDonald, έναν από τους 6 Γκουρού του Marketing παγκοσμίως.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤρεις κοινοπραξίες διεκδικούν το ποσό των 813.000 ευρώ για τη δημιουργία εικονικού εκπαιδευτικού Μουσείου Όπερας κι εκπαιδευτικών προγραμμάτων με τη χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤέσσερις εταιρείες διεκδικούν την τουριστική προβολή της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, μέσω διαγωνισμού που προκήρυξε η Αποκεντρωμένη Διοίκηση Μακεδονίας-Θράκης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια μια από τις αγαπημένες συνήθειες των Ελλήνων, τον NESCAFE® και το πλάνο επικοινωνίας του, μίλησε στο adbusiness o Business Executive Manager Coffees της Nestle, Ηλίας Παπαδόπουλος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια τις νέες διατροφικές τάσεις, αλλά και τα πλεονεκτήματα της «οικογένειας Dirollo» μίλησε στο adbusiness η Μarketing Manager της ΟΠΤΙΜΑ, Μαρία Γιαννακοπούλου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑρχές Οκτωβρίου ορίστηκε η εκδίκαση των ασφαλιστικών μέτρων που κατέθεσε η BiteByte στο διαγωνισμό του Υπ. Παιδείας για την προβολή δράσεων του Ε.Π. «Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση», μέσω των social media.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Βασίλειος Βάγγερ, εμπορικός διευθυντής της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας, και ο Σάκης Μελισσάρης, Group Account Director της Ashley & Holmes, μιλούν για τη συνεργασία τους, αλλά και για το τι έπεται..
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠαρατείνεται μέχρι το τέλος του χρόνου η συνεργασία της Focus Bari με την ΑΕΜΑΡ, λόγω καθυστερήσεων που παρουσιάζει ο διαγωνισμός για τη μέτρηση της ραδιοφωνικής ακροαματικότητας στην Αττική.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ γενικός διευθυντής Ελλάδας, Κύπρου και Μάλτας της EMC, Γιώργος Μαυράκης, μίλησε για το σήμερα και το αύριο της EMC, αποκαλώντας το cloud ανάγκη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Κορίνα Πατέλη-Bell, διευθύντρια Corporate Communications Fiat Group Automobiles Hellas, μιλά στο adbusiness για το Marketing και τις Δημόσιες Σχέσεις στην αγορά αυτοκινήτου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ επικεφαλής της Volvo Car Hellas, Γιάννης Πετούλης, με αφορμή την πρόσφατη διάκριση του S60 ως Αυτοκίνητο του 2011 για την Ελλάδα, μιλάει στο adbusiness για το μοντέλο και τη στρατηγική επικοινωνίας της εταιρείας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜόνο η Adel Saatchi & Saatchi εκδήλωσε ενδιαφέρον στο διαγωνισμό του Υπουργείου Περιβάλλοντος Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory