AMSTEL... «γιατί έτσι μας αρέσει!»
Με μακρά πορεία και παράδοση τόσο σε διεθνές όσο και εγχώριο επίπεδο και διαθέτοντας ένα από τα πιο επιτυχημένα και καθιερωμένα slogan στην Ελλάδα, η Amstel συνεχίζει διαρκώς να καινοτομεί.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε μακρά πορεία και παράδοση τόσο σε διεθνές όσο και εγχώριο επίπεδο και διαθέτοντας ένα από τα πιο επιτυχημένα και καθιερωμένα slogan στην Ελλάδα, η Amstel συνεχίζει διαρκώς να καινοτομεί.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ«Ζωή» στην έντυπη επικοινωνία δίνει η πλατφόρμα CLIC2C®, που μπορεί να αναδείξει οποιοδήποτε έντυπο υλικό σε πύλη ενημέρωσης και προβολής, μέσω κάποιας mobile συσκευής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜια πρωτότυπη καμπάνια για το νέο brand Support 360° δημιούργησαν Lowe Athens και Kωτσόβολος και ο Γιώργος Καράμπελας, δ/ντής Marketing της Dixons SE Europe, δίνει τις λεπτομέρειες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔιαθέτοντας παρουσία σε περισσότερες από 170 χώρες του κόσμου και γιορτάζοντας φέτος 30 χρόνια πορείας στην εγχώρια αγορά, η Heineken επιβεβαιώνει πως είναι φτιαγμένη για να ξεχωρίζει.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο ποσό των 8,837 εκατ. ευρώ θα διαθέσει ο ΚΟΤ για το σχεδιασμό και την αγορά χώρου/χρόνου στα διαφημιστικά μέσα για την υλοποίηση 14 διαφημιστικών εκστρατειών του Οργανισμού το 2012.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤρεις εταιρείες διεκδικούν το δημιουργικό λογαριασμό της Neoset, στο σχετικό spec που διενεργεί η εταιρεία επίπλων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο τελικό του στάδιο βρίσκεται το spec της Neon Energy, καθώς έχουν επιλεγεί οι εταιρείες που απαρτίζουν τις shortlist για τον δημιουργικό και Media λογαριασμό.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤον τρόπο με τον οποιο μια corporate επικοινωνία, που θέλει να προβάλλει την τεχνογνωσία μιας εταιρείας, παρουσιάζει ταυτόχρονα την πίστη της στις ανθρώπινες σχέσεις, εξηγουν TeleUnicom και Ashley.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι Παναγιώτης Σάββας, Group Marketing Manager, και Δημήτρης Γεωργαντζάς, Group Product Manager της ΚIA Μotors, μίλησαν για το λανσάρισμα του ανανεωμένου Sportage, της νέας πρότασης στην κατηγορία SUV.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέες αλλαγές επί του κειμένου της προκήρυξης και παράταση της διενέργειας του διαγωνισμού για την παροχή υπηρεσιών δημοσιεύσεων σε εφημερίδες αποφάσισε η διοίκηση της ΔΕΗ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτη δημιουργία inhouse τμήματος πωλήσεων διαφήμισης έχει προχωρήσει ο Όμιλος Forthnet, με επικεφαλής τον Νεόφυτο Οικονόμου και ο Δημήτρης Βάγιας δίνει τις λεπτομέρειες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε διερεύνηση της διαφημιστικής αγοράς βρίσκεται η Hellenic Imperial Airways, προκειμένου να αναθέσει το ολοκληρωμένο πλάνο επικοινωνίας της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory