Στην Advengers τα λουκάνικα Μουτεβελής
Στον αέρα η νέα καμπάνια με το tagline «Λουκάνικα Μουτεβελής, ...γεμάτα αναμνήσεις!»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτον αέρα η νέα καμπάνια με το tagline «Λουκάνικα Μουτεβελής, ...γεμάτα αναμνήσεις!»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTα media θα τρέχει η dentsu
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟλοκληρώθηκε το spec για το δημιουργικό
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑAνέλαβε το σύνολο του διαφημιστικού λογαριασμού μετά από spec
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ καθημερινή εφημερίδα "Rheinischer Spiegel" με έδρα την πόλη Viersen της Βόρειας Ρηνανίας-Βεστφαλίας ανακοίνωσε, ότι κατά τη διάρκεια του έτους 2023 θα διαθέτει δωρεάν χώρο για την προβολή ελληνικών προϊόντων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠελάτες, συνεργάτες, μέσα μαζικής ενημέρωσης και φίλοι της εταιρείας, όλοι μαζί θα τιμήσουμε το παρελθόν, θα γιορτάσουμε το παρόν και κυρίως θα οραματιστούμε το μέλλον.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε αφορμή τα 10 χρόνια λειτουργίας της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑHead του CEDEX ανέλαβε ο Νίκος Ζακάκης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Ειρήνη Χριστοπούλου εντάσσεται στη δημιουργική ομάδα ως Senior Art Director.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠροσθέτει στο ενεργητικό δυναμικό της σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη δύο νέες δυναμικές παρουσίες με πολυετή εμπειρία στην επικοινωνία και το marketing.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔέσμευση για στήριξη και περαιτέρω ανάπτυξη αποτελεσματικής και ανεξάρτητης αυτορρύθμισης της διαφήμισης, σε όλες τις ευρωπαϊκές αγορές.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ κ. Γκόγκος έχει μια 12ετη επαγγλεματική εμπειρία στο χώρο του Digital Marketing
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory