
Προκηρύχθηκε το spec του ΟΠΑΠ
Στην πολυαναμενόμενη προκήρυξη του διαγωνισμού για το δημιουργικό και τα media, προχώρησε ο ΟΠΑΠ, που θέτει συγκεκριμένους όρους συμμετοχής στις υποψήφιες εταιρείες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην πολυαναμενόμενη προκήρυξη του διαγωνισμού για το δημιουργικό και τα media, προχώρησε ο ΟΠΑΠ, που θέτει συγκεκριμένους όρους συμμετοχής στις υποψήφιες εταιρείες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτον καταρτισμό της shortlist των εταιρειών, οι οποίες θα διεκδικήσουν τον χειρισμό του δημιουριγκού και media λογαριασμού της Hellas On Line, προχώρησε η εταιρεία τηλεπικοινωνιών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑνάδοχο για την προώθηση φρέσκων φρούτων σε Ρωσία, Ουκρανία και Κίνα, αναζητά η Κεντρική Ένωση Επιμελητηρίων Ελλάδος και για το σκοπό αυτό διαθέτει το κονδύλι των 3,4 εκατ. ευρώ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚαμία υποβολή πρότασης δεν συγκέντρωσε για δεύτερη φορά ο διαγωνισμός που διοργανώνει η Εθνική Λυρική σκηνή, με συνεπεια να κηρυχθεί άγονος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτη δημοσίευση της προκήρυξης για την έναρξη του διαγωνισμού που αφορά στους λογαριασμούς Παιχνιδιών Τύχης-Γνώσης, την Εταιρική Επικοινωνία και την ΕΚΕ, θα προχωρήσει άμεσα η ΟΠΑΠ ΑΕ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην παράταση του διαγωνισμού για την ανάθεση της επικοινωνιακής της προβολής μέχρι τις 16 Ιανουαρίου 2012, ανακοίνωσε τη Δευτέρα (5/12) η ΔΕΗ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι Mάρκος Φραγκουλόπουλος, Αναπληρωτής Γενικός Διευθυντής Πωλήσεων & Marketing του Ομίλου Interamerican και Λένα Μπελιμπασάκη, Business Unit Director της Bold Ogilvy, μιλάνε για τη σχέση των δύο εταιρειών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑπάντηση στις δηλώσεις του Γιάννη Μιχελάκη περί δημόσιων specs, έδωσε και η Ειδική Γραμματεία Ψηφιακού Σχεδιασμού του υπουργείο Ανάπτυξης για το spec της «Ψηφιακής Σύγκλισης».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Corporate Communications Director της Fiat Group Automobiles Hellas, Κορίνα Πατέλη-Bell, μίλησε στο adbusiness για τις προσπάθειες και τα επιτεύγματα της εταιρείας στο πεδίο της βιώσιμης ανάπτυξης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑντιδράσεις από το Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης & Τροφίμων, καθώς και από την Choose, που συμμετέχει στο spec για την «Ψηφιακή Σύγκλιση», προκάλεσε η θέση της Νέας Δημοκρατίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη διακοπή των spec του Δημοσίου που είναι σε εξέλιξη, ζητά η Νέα Δημοκρατία μέσω του Γιάννη Μιχελάκη, καθώς τα χαρακτηρίζει πρόχειρα και δεσμευτικά για την επόμενη Κυβέρνηση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην πρώτη θέση βρίσκεται η karamella, μετά την αξιολόγηση των τεχνικών προσφορών του διαγωνισμού του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, σχετικά με την ανάδειξη συμβούλου δημοσιότητας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory