
Συνέπεια, συνέχεια και υπευθυνότητα
O Τάκης Κιουσόπουλος μιλάει στο advertising.gr για το brand Ελλάδα, αλλά και για την αξία και τον ρόλο της ΕΑΣΕ, της οποίας υπήρξε ιδρυτικό μέλος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑO Τάκης Κιουσόπουλος μιλάει στο advertising.gr για το brand Ελλάδα, αλλά και για την αξία και τον ρόλο της ΕΑΣΕ, της οποίας υπήρξε ιδρυτικό μέλος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε εξέλιξη βρίσκονται οι διαδικασίες για την έναρξη των εργασιών του δημιουργικού spec της Media Markt τον Φεβρουάριο, με τις πληροφορίες να θέλουν σαν υποψήφιες 5 με 6 εταιρείες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο perfect match μεταξύ brand και digital ιδέας, φέρνει στην εγχώρια αγορά η LoveD (Love Digital) και η επικεφαλής Λίνα Κυριακού μας μιλά για την ψηφιακή αυτή αγάπη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε τις προσφορές στο spec του ΟΠΑΠ να μην έχουν υποβληθεί ακόμα, καθώς ο Οργανισμός έδωσε νέα παράταση για τις 8/2, οι προστριβές των διαφημιστικών εταιρειών εντείνονται ολοένα και περισσότερο!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Γεν. Δ/ντης Cisco Greece, Cyprus & Malta, Αντώνης Τσιμπούκης, μιλά στο Com Business και δηλώνει πως την τελευταία πενταετία η Cisco κατάφερε να εδραιώσει την ηγετική θέση της στην ελληνική αγορά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚλειστό spec για το δημιουργικό διενεργεί η Media Markt, με την διαδικασία να «τρέχει» από τα κεντρικά της εταιρείας στην Γερμανία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Μιχάλης Οικονομάκης, Γενικός Διευθυντής Ελλάδας-Κύπρου για τη Lenovo, μιλά στο Com Business για τις ευκαιρίες που εξακολουθούν και υπάρχουν στον χώρο των Η/Υ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Μαρία Μάσσιου, μιλά στο Com Business για το σήμερα και το αύριο της Epson στην ελληνική αγορά και διευκρινίζει πως ο βασικός στόχος για την εταιρεία είναι η επέκταση των δραστηριοτήτων της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤις έντονες ενστάσεις της όσον αφορά το spec του OΠΑΠ, διατυπώνει με επιστολή της η ΕΔΕΕ, καταθέτοντας συγκεκριμένες παρατηρήσεις, αλλά και την αποδοκιμασία της για τη στάση του Οργανισμού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠαράταση μέχρι τις 30 Ιουνίου, πήρε η συνεργασία της Cream με το Υπουργείο Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης & Θρησκευμάτων, η οποία ολοκληρωνόταν στις 31 Δεκεμβρίου 2011.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑλλαγές σε τέσσερα βασικά σημεία της αρχικής προκήρυξης της ΔΕΗ για την ανάδειξη «Διαφημιστικής εταιρείας-συμβούλου», προκάλεσε η παρέμβαση της ΕΔΕΕ στα τέλη Νοέμβρη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Φώτης Κωνσταντέλλος, Chief Commercial Officer Hellas Online, μιλά στο περιοδικό Com.Business για τα αποτελέσματα του Ομίλου, τα οποία βελτιώνονται συνεχώς και για τους μοχλούς ανάπτυξής του.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory