
Πλούσια παραδοσιακή γεύση όπως παλιά
Ο Παναγιώτης Ιντζέβεης, Marketing Director, και η Tίνα Eξάρχου Marketing Manager της ΔΕΛΤΑ ΤΡΟΦΙΜΑ, μιλάνε στο adbusiness για το λανσάρισμα του «Μικρές Οικογενειακές Φάρμες».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Παναγιώτης Ιντζέβεης, Marketing Director, και η Tίνα Eξάρχου Marketing Manager της ΔΕΛΤΑ ΤΡΟΦΙΜΑ, μιλάνε στο adbusiness για το λανσάρισμα του «Μικρές Οικογενειακές Φάρμες».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην νέα υπηρεσία INTERNET MEDIAD BANK της MEDIA SERVICES, μας παρουσιάζουν οι Ελίζα Ανδρέου (Internet Director) και Θοδωρής Λιάκος (Marketing/New Business Technologies).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια τη νέα καμπάνια της IKEA, που φέρει την υπογραφή της DDB κι έχει καταφέρει να κερδίσει τις εντυπώσεις, μιλούν στο adbusiness οι άνθρωποι που τη δημιούργησαν.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο advertising.gr αναδημοσιεύει μέρος της συνέντευξης που παραχώρησε στο ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ ο Πέτρος Κωστόπουλος, σχετικά με τους λόγους που οδήγησαν στο κλείσιμο της ΙΜΑΚΟ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Νίκος Μαρκόπουλος, ιδιοκτήτης και Διευθύνων Σύμβουλος της Ν.Κ ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΣ, μιλά για την πολύπλευρη δραστηριότητα του ομίλου, το 28 Black και το Elaion.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ IPG Mediabrands λανσάρει στην ελληνική αγορά την Reprisemedia και ο επικεφαλής της, Γιώργος Μαρμαροκόπος παρουσιάζει τα χαρακτηριστικά της νέας εταιρείας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ, Σάιμον Άνχολτ, σε μια πολύ ενδιαφέρουσα συνέντευξη του στο BΗΜagazino και τον δημοσιογράφο Απόστολο Μαγγηριάδη αναλύει το πως μπορεί η Ελλάδα να αναδομήσει την \"πληγωμένη\" διεθνή της εικόνα (nation branding).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Founder και Μanaging partner της ADWEΒ, Σπύρος Παπαγεωργίου μας παρουσιάζει τα χαρακτηριστικά και τις προτάσεις της εταιρείας, που όπως λέει, στηρίζεται στην ένωση δυνάμεων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣυνολικά 13 εταιρείες ή κοινοπραξίες κατέθεσαν προτάσεις την Τετάρτη για τον διαγωνισμό του διαφημιστικού προγράμματος της ΟΠΑΠ Α.Ε., όπως ανακοινώθηκε επίσημα από τον Οργανισμό.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε όνομα που έχει τις ρίζες του σε ένα τραγούδι των The Who, η FEEL ME PRODUCTIONS συμπλήρωσε έναν χρόνο πορείας στο production και οι άνθρωποί της, μας δίνουν τις λεπτομέρειες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣυνέντευξη του Τoby Hoare φιλοξενεί το adbusiness που κυκλοφορεί με τον CEO της JWT Europe να αναφέρεται στις εξελίξεις με τον Πέτρο Κωνσταντινίδη κι όχι μόνο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην άποψη ότι τα ΥΕΒs θα πρέπει να πάψουν να είναι όπλο για να κερδίζει κανείς business, διατυπώνει, μεταξύ άλλων, ο CEO της IPG Media brands Στέλιος Φουρλής, σε συνέντευξη στο adbusiness.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory