
Κωνσταντινίδης: Παράδοση και ποιότητα
Παράδειγμα υγιούς ελληνικής επιχειρηματικότητας, αποτελεί η «αυστηρά οικογενειακή» αλυσίδα Ζαχαροπλαστεία Κωνσταντινίδης και ο Δ/ντής Marketing Βασίλης Ροδόπουλος μιλάει για την πορεία της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠαράδειγμα υγιούς ελληνικής επιχειρηματικότητας, αποτελεί η «αυστηρά οικογενειακή» αλυσίδα Ζαχαροπλαστεία Κωνσταντινίδης και ο Δ/ντής Marketing Βασίλης Ροδόπουλος μιλάει για την πορεία της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι άνθρωποι της V+O Communication δίνουν τις λεπτομέρειες ανάδειξης της εταιρείας σε μεγάλη πρωταγωνίστρια της κατηγορίας PR των φετινών Ermis Awards.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ CEO της Planet Interactive, Βασίλης Γιακαμόζης, μιλάει για τη μετεξέλιξη της πλατφόρμας του e-na, τη στρατηγική και τους στόχους πίσω από τις κινήσεις ανάπτυξης της εταιρείας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Yπεύθυνη Επικοινωνίας & Δημοσίων Σχέσεων της Lidl Hellas, Βασιλική Αδαμίδου μιλάει για την καμπάνια που προβάλλει τις δράσεις Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της αλυσίδας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Πρόεδρος του ΙΠΕ, Λάμπρος Γιαννούχος μιλάει για τις θεματικές ενότητες του Συνεδρίου Πωλήσεων κι αναφέρεται στα προβλήματα του τομέα στην Ελλάδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑO ιδρυτής & επικεφαλής της econcept, Στάθης Σαχίνης, μιλάει για τη δράση και τη φιλοσοφία της εταιρείας, που μετρά 13 χρόνια παρουσίας στην εγχώρια online αγορά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια τη δράση «Με μια φωνή, ΕΛΛΑΔΑ ΜΠΟΡΕΙΣ», μιλούν ο Πέτρος Κωνσταντινίδης της H+Κ Strategies και ο Robert van Pappelendam της P&G Hellas.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Brand Marketing Communications & Insights Senior Manager της Vodafone Υβέτ Κοσμετάτου αναλύει τη στρατηγική πίσω από την πολυσυζητημένη ιστορία αγάπης του Κίτσου (Νίκου Ορφανού) και της Τασούλας (Μαρίας Διακοπαναγιώτου).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤις λεπτομέρειες λειτουργίας της Smart Moving Media, που εξειδικεύεται στην οργάνωση και υλοποίηση Road Shows, μας δίνει ο Μάρκος Τζιμόπουλος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Διευθυντής Marketing της Kαραμολέγκος, Πάρις Σκανδάλης, μιλάει για την καινοτόμο πρόταση «Κεφάτο», αλλά και τη στρατηγική και την φιλοσοφία της Kαραμολέγκος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια τον μοναχικό δρόμο, στον οποίο βαδίζει η McVictor & Hamilton και τις εξελίξεις στο χώρο της διαφήμισης, μιλά ο Δ/νων Σύμβουλος της εταιρείας, Θαλής Πιτούλης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Country Manager της Think Digital, Αlex Καραγεώργης, μιλά στο IMAR για το ηλεκτρονικό εμπόριο και παρουσιάζει το shopping network της εταιρείας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory