
Ποιος θα λύσει το γόρδιο δεσμό του Euronews;
Στην Αθήνα βρέθηκε ο πρόεδρος του Euronews, Michael Peters και μίλησε στο adbusiness για τα θέματα που έχουν προκύψει με το Euronews Greece.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην Αθήνα βρέθηκε ο πρόεδρος του Euronews, Michael Peters και μίλησε στο adbusiness για τα θέματα που έχουν προκύψει με το Euronews Greece.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Διευθυντής Marketing της hellas online, Μιχάλης Αναγνωστάκος, μιλά στο Com Business για τη στρατηγική της εταιρείας και για τη θέση της στην ελληνική αγορά τηλεπικοινωνιών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Δ/νων Σύμβουλος του Ομίλου Forthnet, Πάνος Παπαδόπουλος μίλησε στο Manager για τα νέα δεδομένα στο χώρο των τηλεπικοινωνιών και της ψυχαγωγίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη συνολική πρόταση του Ομίλου Forthnet για τη διαφημιστική αγορά, αναλύει στο adbusiness ο Εμπορικός Διευθυντής Διαφήμισης & Media, Δημήτρης Βάγιας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Χρήστος Παπαπολύζος, έχοντας πια για έδρα του το Βουκουρέστι, μιλάει στο adbusiness για τη «βαλκανική περιπέτειά» του και την εικόνα της ελληνικής αγοράς επικοινωνίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη δική της απάντηση στους 31 βουλευτές της ΝΔ, που ζητούν επανεξέταση της σύμβασης για την τουριστική προβολή της Περιφέρειας Αττικής, έδωσε η McCann Erickson.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο Shoreditch του Αν. Λονδίνου πραγματοποιήθηκε η φωτογράφηση για τη νέα καμπάνια της Staff Jeans και ο Marketing Director της εταιρείας, Θοδωρής Σταθόπουλος δίνει όλες τις λεπτομέρειες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο δικό της χώρο στην Αθήνα και πιο συγκεκριμένα στο Χαλάνδρι, εγκαινιάζει μέσα στον Οκτώβριο η Phaistos Networks A.E.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια όλα όσα απαιτεί σήμερα η εταιρική επικοινωνία προκειμένου να είναι αποτελεσματική, μίλησε στο adbusiness ο σύμβουλος επικοινωνίας Derwin Johnson.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ νέος Διευθύνων Σύμβουλος της ΕΡΤ μιλάει στο adbusiness για τις προκλήσεις και τα καυτά ζητήματα που έχει να αντιμετωπίσει σήμερα η δημόσια τηλεόραση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε μια από τις πιο δύσκολες περιόδους για τον τομέα των media, η διεθνής αναγνώριση μιας ελληνικής εφημερίδας ως «εκδοτικού επιτεύγματος» δείχνει πως υπάρχει ελπίδα…
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Εμπορικός Διευθυντής της Dixons SEE, Κώστας Στράτης, εξηγεί τι ακριβώς περιλαμβάνει η «Εβδομάδα Δωρεάν Γονικού Ελέγχου Η/Υ», που διοργανώνει η Κωτσόβολος (24-29/9).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory