
Η συνταγή της επιτυχίας
Με αφορμή τη συμπλήρωση ενός χρόνου ζωής της The Newtons Laboratory, oi Κατερίνα Σάββα και Αντρέας Γρηγοριάδης μιλούν για τη φιλοσοφία της εταιρείας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε αφορμή τη συμπλήρωση ενός χρόνου ζωής της The Newtons Laboratory, oi Κατερίνα Σάββα και Αντρέας Γρηγοριάδης μιλούν για τη φιλοσοφία της εταιρείας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ αγορά βλέπει να εξανεμίζονται τα διαφημιστικά κονδύλια του διαδικτυακού τζόγου και αναμένει τις εξελίξεις όσον αφορά την τροποποίηση της νομοθεσίας περί ΟΠΑΠ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε μια νέα δυναμική διοικητική ομάδα, αλλά και μια πλήρως ανανεωτική φιλοσοφία, το MTV, το Nickelodeon και ο ραδιοφωνικός σταθμός Music 89,2 υλοποιούν ένα ήπιο restart.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ επικεφαλής της ελληνικής θυγατρικής του πολυεθνικού κολοσσού, Laurent Dereux, μιλάει στο RetailBusiness για τις στρατηγικές και τις δράσεις που οδήγησαν σε θετικά αποτελέσματα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Ειρήνη Νικολοπούλου, Πρόεδρος της Οργανωτικής Επιτροπής των Effie Hellas 2012, δίνει όλες τις λεπτομέρειες για τη «μεγάλη γιορτή της Αποτελεσματικότητας».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ ιδρυτής της ISOPLUS, Γιώργος Κωτσιόπουλος αναλύει την επέκταση της εταιρείας στη Βουλγαρία, τα οφέλη των συμπληρωμάτων διατροφής και τα περιθώρια ανάπτυξης της συγκεκριμένης αγοράς.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Αλέξανδρος Ντάβος, Διευθυντής Retail Marketing της Cosmote, μιλάει στο advertising.gr για την υπηρεσία G-Buy back του Δίκτυου Καταστημάτων Γερμανός.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο i like Voucher της Get Social είναι η λύση για τις εταιρείες που διαχειρίζονται τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, επιδιώκοντας αύξηση πωλήσεων και κερδοφορίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην πιο ρευστή φάση της διαφημιστικής αγοράς, σκεφτήκαμε να ακούσουμε κάποιες… solid θέσεις από τον Δημιουργικό Διευθυντή της Solid Σπύρο Αρώνη!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Γ. Σκλήκας, λίγο πριν αναλάβει καθήκοντα Executive Director Consumer Products Europe, μιλά στο Retail Business για την πορεία της Friesland Campina.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑO Francisco Ascensao, CEO της WOM Μarketing Agency, μιλάει για το Word-of-mouth και την την πλατφόρμα wom-ambassadors.com/Greece, που λανσαρίστηκε στην ελληνική αγορά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ πρόεδρος του GRECA, Νίκος Γουλής, μιλά στο RetailBusiness για την ελληνική αγορά e-commerce και τα περιθώρια ανάπτυξης που έχει.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory