
Μεγάλη τιμή και ικανοποίηση
Διπλή αξία έχει για την Κατερίνα Τσεμπερλίδου, την ψυχή για πολλά χρόνια της ΑΔΕΛ, η αναγόρευσή της σε επίτιμο μέλος της ΕΔΕΕ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔιπλή αξία έχει για την Κατερίνα Τσεμπερλίδου, την ψυχή για πολλά χρόνια της ΑΔΕΛ, η αναγόρευσή της σε επίτιμο μέλος της ΕΔΕΕ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤαυτισμένος με την ΑΔΕΛ o Tάκης Κιουσόπουλος, μιλάει για τη διάκριση που δεν είχε φανταστεί ποτέ πως θα λάμβανε στα 42 χρόνια που εργάστηκε στο χώρο της επικοινωνίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ άνθρωπος που έστησε το BBDO Group στην Ελλάδα, ο Γιώργος Ζαννιάς, μιλάει για την πρόσφατη αναγόρευσή του σε επίτιμο μέλος της ΕΔΕΕ και όσα πρέπει να γίνουν στη σημερινή αγορά διαφήμισης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΘέση πήραν τα μέλη της Επιτροπής Δημοσίου Τομέα της ΕΔΕΕ στην προκήρυξη spec του ΟΚΑΝΑ, που θέτει ως όρο στους υποψήφιους αναδόχους την απαραίτητη τριετή κερδοφορία!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Εμπορικός Διευθυντής της Dixons South East Europe, Κώστας Στράτης, μίλησε στο adbusiness για τις πρόσφατες ενέργειες στήριξης Μη Κυβερνητικών Οργανισμών της Κωτσόβολος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο στίγμα των ανανεωμένων εκθέσεων DETROP & OENOS, που διοργανώνει η Helexpo στις 7-10 Μαρτίου, δίνει ο Γενικός Διευθυντής της Helexpo, Ιωάννης Παπακωνσταντίνου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην ακύρωση της απόφασης ματαίωσης των αποτελεσμάτων του πρόσφατου spec, ζητά η διαφημιστική εταιρεία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ νέος Πρόεδρος της Ένωσης Παραγωγών Κινηματογράφου και Τηλεόρασης, Ανδρέας Τσιλιφώνης μιλάει στο adbusiness για την κατάσταση που επικρατεί στην αγορά του production.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ επικεφαλής της Pizza Fan, Κωνσταντίνος Αντάρας, μιλάει για το δίκτυο ανταποδοτικά συνεργαζόμενων επιχειρήσεων της αλυσίδας εστίασης, αλλά και για τη γενικότερη marketing στρατηγική της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑναλυτικά στοιχεία για την πραγματική οικονομική και εργασιακή κατάσταση των εταιρειών-μελών της, ζητεί η ΕΔΕΕ έως τις 25 Φεβρουαρίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτοιχεία για τον αριθμό των επιχειρήσεων που αιτήθηκαν υπαγωγή στο άρθρο 99 του Πτωχευτικού Κώδικα το 2012, δόθηκαν στη δημοσιότητα. Ποιες προέρχονται από τον χώρο της επικοινωνίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Retail Manager 2012, στη διάρκεια των RETAILBUSINESS AWARDS, Chris Matthews, μιλάει για τη μεγάλη του διάκριση κι αναλύει τα μελλοντικά σχέδια της Κωτσόβολος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory