
Η κρίση δεν άλλαξε τη φιλοσοφία μας
Tα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του ΣΔΕ μιλούν στο adbusiness για την 6η διοργάνωση Αριστείων Εταιρικής Υπευθυνότητας, αλλά και για όλα τα θέματα που απασχολούν την αγορά επικοινωνίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του ΣΔΕ μιλούν στο adbusiness για την 6η διοργάνωση Αριστείων Εταιρικής Υπευθυνότητας, αλλά και για όλα τα θέματα που απασχολούν την αγορά επικοινωνίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣυγκρατημένα αισιόδοξος για την πορεία του κλάδου εμφανίζεται ο απερχόμενος πρόεδρος της ΕΔΕΕ Δημήτρης Γ. Μαύρος, σε έναν χρήσιμο απολογισμό της προεδρίας του στο adbusiness.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε μια καμπάνια με ιδιαίτερα αισιόδοξο χαρακτήρα, η Cream επανατοποθετεί την hellas online στην αγορά τηλεπικοινωνιών και οι υπεύθυνοι δίνουν τις λεπτομέρειες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ CEO της Aegis Media Americas & EMEA, Nigel Morris, βρέθηκε στην Αθήνα και μίλησε στο adbusiness για την εποχή της Σύγκλισης των media και της Παγκοσμιοποίησης στην επικοινωνία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ καθηγητής Μιχάλης Μπουρλάκης μίλησε στο RetailBusiness για τη νέα πραγματικότητα που καλούνται να διαχειριστούν οι επιχειρήσεις από το χώρο του λιανεμπορίου και της βιομηχανίας των FMCG.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Andy Ellenthal, EVP Global Sales & Operations της DG MediaMind, βρέθηκε στην Ελλάδα για την ετήσια παγκόσμια συνάντηση των στελεχών της εταιρείας και μίλησε για τις σύγχρονες τάσεις στο χώρο της διαφήμισης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ υπεύθυνος εκδηλώσεων του Ναυτικού Ομίλου, Θοδωρής Παπαδημητρίου, αναλύει τις επιλογές που παρέχει ο Όμιλος στα Μέλη του για κάθε εκδήλωση ή συνέδριο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε αναθεώρηση του παγκόσμιου διαφημιστικού λογαριασμού του brand βότκας Smirnoff προχωράει η Diageo, παρά τις προ καιρού διαψεύσεις.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Μιχάλης Αναγνωστάκος, Διευθυντής Marketing της hellas online μιλά στο Business Today για τον πρόσφατο «εμπλουτισμό» του hol my tv με 7 νέα κανάλια και αναφέρεται στο μέλλον των υπηρεσιών IPTV.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια τα στοιχεία εκείνα που διαφοροποιούν τη FrieslandCampina Hellas από τον ανταγωνισμό, μίλησε στο adbusiness ο Marketing Director της εταιρείας, Γιάννης Μιχάλαρος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια τη νέα εποχή της Politics GlobalCom, μίλησε στο adbusiness ο επικεφαλής της Γιάννης Κουρτέσης, τονίζοντας πως η εταιρεία προσαρμόστηκε στις σύγχρονες απαιτήσεις.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα χαρακτηριστικά του τουριστικού video οδηγού myATHENS.tv, που βρίσκεται εδώ και λίγο καιρό online, παρουσίασε στο advertsing.gr ο Χάρης Κατσίγιαννης της 3dSpace, εταιρείας που συνέβαλε στην ανάπτυξή του.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory