
The Business of our Business
O Νigel Beard της DDB βρέθηκε πρόσφατα στην ΑΘήνα για τις ανάγκες workshop και μίλησε στο περιοδικό adbusiness για την νέα εποχή του επαγγέλματος της διαφήμισης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑO Νigel Beard της DDB βρέθηκε πρόσφατα στην ΑΘήνα για τις ανάγκες workshop και μίλησε στο περιοδικό adbusiness για την νέα εποχή του επαγγέλματος της διαφήμισης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη φιλοσοφία της Fame παρουσιάζουν ο Γιώργος Τάνες, Διευθύνων Σύμβουλος και o Σάκης Μελισσάρης, Γενικός Διευθυντής της εταιρείας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTην αξία του παλιού με τη γοητεία του νέου κατορθώνει να συνδυάζει η Eurogreta και η επικεφαλής της, Αιμιλία Παγιαύλα - Λεμπέση, εξηγεί στο adbusiness τη φιλοσοφία και τον τρόπο λειτουργίας της εταιρείας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Marketing Director της Μαρινόπουλος Α.Ε., Θοδωρής Τσεμπερούλης, μίλησε στο RetailBusiness για την πρωτοβουλία \"Η Μεγάλη Επιστροφή\" και έστειλε μήνυμα αισιοδοξίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Πρόεδρος της ΟΕ του TEDxAcademy, Νίκη Συροπούλου, δίνει στο adbusiness τις λεπτομέρειες του φετινού event, που θα πραγματοποιηθεί στις 28 Σεπτεμβρίου στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ποιότητα των χιώτικων εσπεριδοειδών και τα μυστικά της παράδοσης της Χίου είναι καλά κρυμμένα στις νέες συσκευασίες των χυμών Κάμπος Χίου, το σχεδιασμό των οποίων επιμελήθηκε η 2yolk.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕν αρχή ην το site, μετά η εφημερίδα και έρχεται και το Ραδιόφωνο, όπως σημειώνει στο adbusiness ο εκδότης της εφημερίδας «Παραπολιτικά», Γιάννης Κουρτάκης με τη συμπλήρωση ενός έτους κυκλοφορίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ καθηγητής Μιχάλης Μπουρλάκης μίλησε στο RetailBusiness για την εμπειρία του προγράμματος Retail Trends & Challenges και τις τάσεις που αναδύονται στο Λιανεμπόριο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε έμφαση στην επιχειρηματικότητα και τοποθετώντας στο επίκεντρο το φοιτητή, το IST χαράσσει τη δική του πορεία στο χώρο της μεταδευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στην Ελλάδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη συνολική πρόταση που προσφέρει η Nova σε διαφημιστές και διαφημιζόμενους αναλύει στο adbusiness o Δημήτρης Βάγιας, παρουσιάζοντας τα πλεονεκτήματα του νέου προγράμματος της πλατφόρμας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ανάκαμψη της τεχνολογίας και της πληροφορικής θα συμπαρασύρει την Ελλάδα στο ξεπέρασμα της κρίσης, τονίζει στη συνέντευξή της η επικεφαλής της SingularLogic, Μαρίκα Λάμπρου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Άγγελος Κωτσιόπουλος, Γενικός Διευθυντής του ΟΑΕΠ, εξηγεί στο Manager πώς ο Οργανισμός συμβάλλει αποτελεσματικά στην αύξηση της εξωστρέφειας της ελληνικής οικονομίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory