
Τα Brands είναι σαν άνθρωποι
Η Consumer & Mindstyles Trendwatching Director στη Milano Retail Tour (MiRT), Elena Marinoni παρουσιάζει τις νέες τάσεις του λιανεμπορίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Consumer & Mindstyles Trendwatching Director στη Milano Retail Tour (MiRT), Elena Marinoni παρουσιάζει τις νέες τάσεις του λιανεμπορίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Managing Partner της qed, Xριστίνα Καράμπελα και νέα πρόεδρος του ΣΕΔΕΑ, μιλάει για τους 5 στόχους που έχει θέσει ο Σύλλογος, αλλά και για το ρόλο μιας σύγχρονης εταιρείας έρευνας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΛίγο πριν βρεθεί στη χώρα μας για το ATHENS 1st Customer Experience Festival που διοργανώνει η Secret Key, η Kay Valenzuela μιλάει για το ταξίδι της εμπειρίας του πελάτη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι νέες ευκαιρίες για την τηλεόραση, η ανάσχεση της κάμψης στην ελληνική αγορά και οι αλλαγές που έρχονται, σύμφωνα με τον TV Director της Ιnitiative, Τρ. Καραμήτρο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Πέτρος Πετρουλέας, ιδιοκτήτης της adplus, μίλησε για τις λύσεις web hosting και το συγκριτικό πλεονέκτημα των cloud υπηρεσιών, σε μία εποχή που το κόστος παίζει σημαντικό ρόλο στην επιλογή.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜια καμπάνια με στόχο να υπενθυμίσει την αξία της αγάπης, ενώ παράλληλα θα κινητοποιήσει το κοινό να τη βρει και να τη διεκδικήσει, παρουσιάζουν Bold Ogilvy & Mather και Μondelez για τη Lacta.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠροκήρυξη Έργου για τον Σχεδιασμό και Ανάπτυξη Δομής Φιλοξενίας και Στήριξης Νέων Επιχειρήσεων στον Τομέα του Δημιουργικού Σχεδιασμού του Δήμου Αθηναίων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Μιλτιάδης Μακρής, Γενικός Διευθυντής της Magna Events, μιλά για τη διπλή διάκριση της εταιρείας στα Ermis Awards και αναφέρεται στο στοιχείο που κάνει μία εταιρεία να ξεχωρίζει, ακόμη και εντός κρίσης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕταιρεία Δημοσίων Σχέσεων αναζητά ξεκάθαρα ο Οργανισμός αλλά όπως φαίνεται τρεις με τέσσερις είναι εκείνες που μπορούν με αξιώσεις να διεκδικήσουν τον λογαριασμό.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ κ. Δημήτρης Ράντος μιλά για τη μέχρι σήμερα πορεία του i Like Voucher στην ελληνική αγορά και περιγράφει τις παροχές που μπορεί μία επιχείρηση να έχει από την πλατφόρμα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Οργανισμός αναζητά εταιρεία ή κοινοπραξία που δραστηριοποιείται στο χώρο της Επικοινωνίας και των Δημοσίων Σχέσεων έχοντας αναρτήσεις πρόσκληση ενδιαφέροντος στην ιστοσελίδα της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Σέβη Πόντη, Marketing Director, Media Saturn Hellas εξηγεί τι χρειάζεται για να μπορέσεις να δημιουργήσεις μια καμπάνια «Hollywood» σε συνθήκες ελληνικής πραγματικότητας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory