
Σε spec η Δωδώνη
Spec με αντικείμενο το διαφημιστικό της λογαριασμό πραγματοποιεί, σύμφωνα με πληροφορίες, η γαλακτοβιομηχανία Δωδώνη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑSpec με αντικείμενο το διαφημιστικό της λογαριασμό πραγματοποιεί, σύμφωνα με πληροφορίες, η γαλακτοβιομηχανία Δωδώνη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Petr Matejovsky, Chief Marketing Officer της Ελληνικά Λαχεία Α.Ε., μιλάει για το δυναμικό λανσάρισμα του ΣΚΡΑΤΣ και τη γενικότερη στρατηγική marketing του ΟΠΑΠ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Πάρης Σκανδάλης, Marketing Director της Μύθος Ζυθοποιία, μιλάει για το brand Μύθος, τη νέα καμπάνια που «τρέχει» αυτό τον καιρό, αλλά και τη γενικότερη στρατηγική marketing της εταιρείας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ απόλυτη Media Markt αγοραστική εμπειρία διαθέσιμη σε όλους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜια πολύ ενδιαφέρουσα συζήτηση με τον εμβληματικό σχεδιαστή Ralph Lauren φιλοξενεί το επιχειρηματικό site www.businessnews.gr.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ επικεφαλής της Randstad Hellas, Λη Όστεργκαρντ-Αλεξανδροπούλου παρουσιάζει τη φιλοσοφία της εταιρείας στην Ελλάδα και καταθέτει τις εκτιμήσεις της για το μέλλον της εγχώριας αγοράς εργασίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈχοντας συμπληρώσει δύο έτη συνεργασίας, οι AIG και ForestView «μιλούν» στο adbusiness, αποκαλύπτοντας τους λόγους που κάνουν τη συνεργασία τους τόσο πετυχημένη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Αλεξάνδρα Πλευράκη, Marketing Director NIKAΣ μιλάει για το λανσάρισμα της σειράς ΝΙΚΑΣ ΦΟΥΡΝΟΥ Πάριζα & Παριζάκι και υπογραμμίζει πως η καινοτομία είναι κομμάτι της φιλοσοφίας της εταιρείας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣαν τα «πιο απαιτητικά effies του κόσμου» χαρακτηρίζει την ελληνική διοργάνωση των βραβείων ο James Νass, ο οποίος, όμως, παρά τις δυσκολίες στην αγορά, δηλώνει αισιόδοξος και γεμάτος εμπιστοσύνη στο χώρο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Όμιλος της Tempo OMD Hellas συστήνει τη Resolution, μια νέα εταιρεία digital communication. Για τα σχέδια της νέας εταιρείας μιλά ο επικεφαλής, σαν Digital Media Director, Θωμάς Μεταξάς.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈτος προετοιμασίας για τη μετάβαση σε κάτι μεγαλύτερο για την αγορά του online χαρακτηρίζουν εκπρόσωποι της εγχώριας αγοράς το 2014 σε μια συζήτηση εφ’ όλης της ύλης...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣύμφωνα με δημοσιεύματα του ξένου Τύπου στο τελικό στάδιο του παγκόσμιου media spec της εταιρείας κινητής τηλεφωνίας συνεχίζουν Dentsu Aegis Network και Group M της WPP.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory