ΕΥΔΕΠ Αττικής: Ανάθεση 1 εκατ. ευρώ στην Choose
Ολοκληρωμένο σχέδιο προβολής και δημοσιότητας τού Ε.Π. «Αττική 2014 - 2020».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟλοκληρωμένο σχέδιο προβολής και δημοσιότητας τού Ε.Π. «Αττική 2014 - 2020».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ εταιρεία υπογράφει το corporate video του CEO CLUBS GREECE
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτους κόλπους του gi-Cluster, όπου εντάσσεται η CICERO, συσπειρώνουν τις δυνάμεις τους εταιρείες, ακαδημαϊκοί και ερευνητικοί φορείς
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ανάθεση αφορά στο σύνολο του λογαριασμού, τόσο σε corporate όσο και σε τακτικό επίπεδο και σε όλα τα επικοινωνιακά μέσα, atl και digital.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε την έναρξη του Experience Business, τη διεύρυνση της ομάδας PR & Influence και την περαιτέρω ενδυνάμωση της Ομάδας του Δημιουργικού και του Account Management
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑAνάθεση για το σύνολο της επικοινωνίας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠοιες δράσεις περιλαμβάνει ο νέος διαγωνισμός και μέχρι πότε υποβάλλονται προσφορές
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈχει αναλάβει τη συνολική επικοινωνία και στρατηγική media των Therasol, καθώς και την επικοινωνία σε social και digital κανάλια
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ διεθνής ρόλος της Johnston θα περιλαμβάνει να παρέχει προνομιακή θέση στην αγορά για τωρινούς και μελλοντικούς πελάτες
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ διαφημιστική εταιρεία διευρύνει την συνεργασία της με την Ολυμπιακή Ζυθοποιία
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜετά από 21 χρόνια στην διαφημιστική εταιρεία
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory