Η Sendo στην Soho Square Athens
Καμπάνια λανσαρίσματος για τα κλιματιστικά στην ελληνική αγορά
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚαμπάνια λανσαρίσματος για τα κλιματιστικά στην ελληνική αγορά
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην Publicis επέλεξε η L’ Oréal για την digital επικοινωνία της με διαδικασία κλειστού spec.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Μαρίσια Θωμαδάκη και η Ειρήνη Χριστοπούλου εντάσσονται στο δυναμικό του agency
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέα εποχή στη δημιουργική διεύθυνση του McCANN Worldgroup, με την Αλέκα Παπαδία να αναλαμβάνει τη θέση της Executive Creative Director του Ομίλου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Γιάννα Φλούδα αναλαμβάνει Διευθύντρια Ανάπτυξης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια την παραγωγή του συνεργάστηκε με την CandyshopVFX.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑναπτύχθηκε σε συνεργασία με την ΕΥ και με τη συμμετοχή της Parthenon
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜετά από διαδικασία spec.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ πρωήν Global Creative Director των U-Studios της Unilever έρχεται να συμβάλλει στην στρατηγική επέκταση της Interweave σε νέες αγορές με έμφαση σε Ευρώπη και Μέση Ανατολή.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ36 μέλη μεταξύ των οποίων και η ΕΔΕΕ στην νέα παγκόσμια συμμαχία των διαφημιστικών agencies, η οποία παρουσίασε το manifesto της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚατέλαβε την πρώτη θέση με την Lacta αλλά και την δεύτερη με την COSMOTE.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Χριστίνα Κοπανά, πριν από μερικά χρόνια, επέλεξε να ακούσει το ένστικτό της και δημιούργησε τη Scarlet Agency
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory