Nova Media: Το προϊόν σας «παίζει δίπλα στα καλύτερα!»
Nova Media: Το προϊόν σας «παίζει δίπλα στα καλύτερα!»adb: Ποια είναι η συνολική πρόταση αυτή τη σεζόν για διαφημιστές και διαφημιζόμενους;
Δ.Β.: Στη Nova μπορούμε να κάνουμε ακριβώς αυτό που είπατε. Συνολική πρόταση! Ο διαφημιζόμενος μπορεί να τοποθετήσει το προϊόν του δίπλα στο καλύτερο περιεχόμενο που έχει να προσφέρει η ελληνική τηλεόραση, ενώ ταυτόχρονα μπορεί να βρει το ιδανικό media mix για το κοινό του, αξιοποιώντας πληθώρα μέσων, εργαλείων και δημιουργικών τρόπων προβολής, πολλοί από τους οποίους είναι tailor made. Αν συνδυάσετε τα παραπάνω με μια ιδιαίτερα ευέλικτη τιμολογιακή πολιτική, έχετε την πρόταση που κάθε διαφημιζόμενος ή διαφημιστής θα ήθελε. Πρόσθετο πλεονέκτημα είναι η μεγάλη εμπειρία των στελεχών μας στα media. Προέρχονται από το χώρο των κλασικών αλλά και των digital media και έτσι, μιλώντας την ίδια γλώσσα με τους media experts των διαφημιστικών, των Media Shops και των διαφημιζομένων, συνεργάζονται και τους προτείνουν ιδέες για τη διαμόρφωση της καμπάνιας τους, δημιουργώντας προστιθέμενη αξία σε κάθε πρόγραμμα επικοινωνίας και σε κάθε concept.
adb: Ποια είναι τα στοιχεία του προγράμματος τη νέα σεζόν που κατά τη γνώμη σας ξεχωρίζουν και μπορούν να αποτελέσουν θελκτικά οχήματα επικοινωνίας;
Δ.Β.: Όλα ξεχωρίζουν, το καθένα στο κοινό του. Νομίζω ότι είναι πια κοινός τόπος στην αγορά ότι αν θες να προσεγγίσεις το ανδρικό κοινό η μαγική λέξη είναι League! Φέτος στα κανάλια Novasports θα μπορείτε να δείτε αποκλειστικά τους αγώνες των σημαντικότερων ελληνικών διοργανώσεων και συγκεκριμένα της Super League, της Basket League, αλλά και της Volley League, όπως επίσης και των κορυφαίων ευρωπαϊκών διοργανώσεων όπως το Champions League, το Europa League αλλά και τη Εuroleague, που επίσης έχουν έντονο ελληνικό ενδιαφέρον. Τέλος, στο novasports.gr οι χρήστες θα μπορούν να βρουν συγκεντρωμένη όλη την αθλητική επικαιρότητα αλλά και πολύ πλούσιο οπτικοακουστικό υλικό. Φέτος στα κανάλια Novasports «Παίζουμε Ελλάδα», με μια νέα και πολύ φρέσκια ζώνη συναρπαστικού αθλητικού θεάματος, μέσω της οποίας το κοινό μας μπορεί να παρακολουθήσει ζωντανά λεπτό προς λεπτό όλη τη δράση από τα μεγάλα ελληνικά πρωταθλήματα του ποδοσφαίρου, του μπάσκετ και του βόλεϊ. Κατά τη διάρκεια της συγκεκριμένης ζώνης θα μπορείτε να δείτε εκτός από τους live αγώνες, όλες τις εξελίξεις που συμβαίνουν εκείνη τη στιγμή στα ελληνικά γήπεδα, ρεπορτάζ, αποκλειστικές συνεντεύξεις, σχόλια και αναλύσεις από την κορυφαία στην Ελλάδα δημοσιογραφική ομάδα των καναλιών Novasports!
Η Nova δεν είναι όμως μόνο αθλητικά! Το πρόγραμμά μας περιέχει πολλά άλλα εξίσου θελκτικά και αποτελεσματικά οχήματα επικοινωνίας. Όλη η οικογένεια απολαμβάνει στα κανάλια Novacinema, 12 μήνες πριν από οποιοδήποτε άλλο τηλεοπτικό κανάλι, τα blockbusters των μεγαλύτερων studios του Hollywood αλλά και όλες τις οσκαρικές ταινίες. Ενδεικτικά μπορώ να σας αναφέρω τίτλους όπως «Argo», «The dark knight rises», «Lincoln», «Η ζωή του Πι» και πολλές άλλες, καθώς και τις καλύτερες ξένες σειρές, όπως τον 4ο κύκλο του «Game of Thrones», μια σειρά που αφήνει εποχή στην παγκόσμια τηλεόραση, τη νέα σειρά «Hannibal» που κόβει την ανάσα, αλλά και τους νέους κύκλους των πολύ επιτυχημένων σειρών «The Mentalist VI», «Boardwalk Empire IV», «NCIS XI», «CSI XIII», «Newsroom II» κ.α. Τέλος, μπορεί να παρακολουθήσει talk shows και ψυχαγωγικές εκπομπές στο νέο μας κανάλι Novalifε. Ειδικά για τους μικρούς μας φίλους έχουμε το Disney XD, το οποίο υπόσχεται απίθανες στιγ- μές διασκέδασης, ενώ η καινοτομία που ήδη έχει φανατικούς φίλους είναι οι τρισδιάστατες προβολές μεγάλων αθλητικών γεγονότων & ταινιών στο Nova 3D κανάλι μας!
adb: Μπορείτε να μας δώσετε κάποια στοιχεία για το κοινό των μέσων του Ομίλου (τηλεοπτικά κανάλια, site, social media, mobile, Nova Magazine) και τους τρόπους με τους οποίους μπορεί να προσεγγιστεί από τον κόσμο της επικοινωνίας;
Δ.Β.: Το κοινό της Nova είναι τα ελληνικά νοικοκυριά, αλλά και όλος ο κόσμος που επισκέπτεται ένα εκτεταμένο δίκτυο δημόσιων χώρων, όπως καφετέριες, εστιατόρια, ξενοδοχεία, πρακτορεία του ΟΠΑΠ, πλοία των ελληνι- κών ακτοπλοϊκών εταιρειών κ.α. Θα έχετε βρεθεί, φαντάζομαι, σε καφετέρια όταν υπάρχει αθλητική μετάδοση στα κανάλια Novasports και θα έχετε δει τι γίνεται. Πρέπει να έχεις προβλέψει να κλείσεις τραπέζι αν δεν θέλεις να δεις το παιχνίδι στην κερκίδα των όρθιων! Έτσι μπορούμε να πούμε ότι οι αποδέκτες των διαφημίσεων που παίζονται στα κανάλια Novasports δεν είναι μόνο οι συνδρομητές μας αλλά το σύνολο των Ελλήνων. Το μεγαλύτερο ποσοστό των νοικοκυριών - πελατών μας ανήκει στη μέση και ανώτερη κοινωνικοοικονομική τάξη. Είναι κυρίως οικογένειες με τρία μέλη και πάνω. Σύμφωνα λοιπόν με αυτά τα στοιχεία προσεγγίζουμε και ερχόμαστε σε καθημερινή επαφή με ένα κοινό της τάξεως του 1,5 εκατομμυρίου ανθρώπων, απόλυτα πιστού και αφοσιωμένου, καθώς πληρώνει για να δει το πρόγραμμά μας. Σε αυτό το μέγεθος κοινού πρέπει επιπλέον να προσθέσουμε ένα ποσοστό της τάξεως του 61% που προέρχεται από τη θέαση των αθλητικών μεταδόσεών μας στο δίκτυο των δημόσιων χώρων που προανέφερα. Οι περισσότεροι από τους θεατές μας ζουν στα μεγάλα αστικά κέντρα, το 51% των οποίων σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Οι μοναδικοί χρήστες των θεματικών μας sites πλησιάζουν τα 2 εκατομμύρια ανά μήνα. Έχουμε περίπου 150 χιλιάδες fans στις σελίδες μας στα social media και 145 χιλιάδες άνθρωποι διαβάζουν κάθε μήνα το περιοδικό μας.
adb: Ποιες δυνατότητες μπορούν να αξιοποιήσουν οι διαφημιζόμενοι που θέλουν να επενδύσουν σε σφαιρική 360ο επικοινωνία μέσω της Νοva;
Δ.Β.: Το πρόγραμμα της Nova συγκεντρώνει τις σημαντικότερες αθλητικές, κινηματογραφικές και γενικά τηλεοπτικές στιγμές από όλο τον κόσμο. Οι διαφημιζόμενοι μπορούν να αξιοποιήσουν τα επτά τηλεοπτικά κανάλια αθλητικού περιεχομένου Novasports, τα τέσσερα κινηματογραφικού περιεχομένου Νovacinema, το κανάλι παιδικού προγράμματος Disney XD, το νέο κανάλι Novalifε, το μηνιαίο περιοδικό μας, τα 3 web sites novasports.gr, novacinema.gr και driveme.gr, τα 2 applications Novasports.gr και Nova i-guide για iOS και Android, το application Novasports.gr για smart TVs και τις σελίδες μας Novasports.gr και Novacinema.gr στα facebook, twitter και youtube. Καταλαβαίνετε πόσοι συνδυασμοί μέσων προσφέρονται και πόσο στοχευμένη αλλά και σφαιρική μπορεί να γίνει η επικοινωνία στα Μέσα μας.
adb: Αξιοποιείτε σε μεγάλο βαθμό το κομμάτι των χορηγικών συνεργασιών. Μπορείτε να μας σκιαγραφήσετε τη στρατηγική σας όσον αφορά στη συγκεκριμένη πρακτική;
Δ.Β.: Η κάθε χορηγία είναι μια σχέση αμοιβαίας υποστήριξης μεταξύ μέσου και χορηγού. Οι χορηγοί μας μπορούν με προνομιακούς όρους να αξιοποιήσουν το σύνολο των επικοινωνιακών μας δυνατοτήτων σε όλα τα μέσα μας. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η χορηγία της HONDA στο διαγωνισμό Βest of Super League μέσω του οποίου εδώ και χρόνια προκύπτει ο πολυτιμότερος παίκτης (MVP) & το καλύτερο γκολ (BEST GOAL) της σεζόν. Η Honda μέσα από τη συγκεκριμένη χορηγία εξασφάλισε σημαντικά media benefits, όπως στοχευμένη επικοινωνία με το κοινό των ανδρών 15-54 στο οποίο ήθελε να μιλήσει, ταύτιση του brand της με το πιο premium αθλητικό περιεχόμενο, αποτελεσματικό multi platform media mix στα παραδοσιακά αλλά και τα νέα μέσα και τέλος creative media plan το οποίο της εξασφάλισε maximum awareness αλλά και μεγάλη διάρκεια καμπάνιας.
adb: Μπορείτε να μας δώσετε κι άλλα παραδείγματα επιτυχημένων συνεργασιών σας με γνωστά brands;
Δ.Β.: Μεγάλη και ιδιαίτερα σημαντική είναι η συνεργασία μας με τον ΟΠΑΠ ο οποίος χορηγεί αποκλειστικά το κανάλι Novasports 6 αλλά και το πρωτάθλημα της Super League. Επίσης, ιδιαίτερα σημαντικές και τιμητικές για εμάς είναι οι συνεργασίες που έχουμε κάνει -πολλές από τις οποίες επαναλαμβάνονται για αρκετές σεζόν- με τη Vodafone και την Procter & Gamble για τις εκπομπές «Total Super League» και «Ώρα των πρωταθλητών» αντίστοιχα, με την Häagen Dazs για το 66ο Φεστιβάλ των Καννών, με τη Nissan - Θεοχαράκης για το «Euro 2012», με την Υφαντής για τα «Oscars 2012», καθώς επίσης με τη Samsung για τις 3D μεταδόσεις και προβολές περιεχομένου. Πέραν αυτών είχαμε επίσης εξαιρετικές συνεργασίες για διάφορες ενέργειες που «τρέξαμε» μέσα σε προηγούμενες τηλεοπτικές σεζόν για τη Mercedes, τη Volvo, την Amstel, τη Fix, το Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο, την Adidas, τη Nike και πολλά άλλα brands.
adb: Ποια είναι η αποδοχή του σχετικά νέου καναλιού Novalifε, το οποίο προσφέρει και αυξημένες δυνατότητες για product placement;
Δ.Β.: To Novalifε έχει ένα ιδιαίτερο concept που το κάνει ενδιαφέρον και για τους τηλεθεατές και ως εκ τούτου και για τους διαφημιζόμενους. Είναι ένα life style κανάλι που γεννήθηκε μέσα στην κρίση. Είναι ένα αισιόδοξο, προσγειωμένο, φρέσκο, νεανικό κανάλι που δείχνει ότι η ζωή είναι ωραία, αρκεί να θες να τη δεις έτσι. Έχει talk shows, μαγκαζίνο και ψυχαγωγικές εκπομπές, προβάλλοντας τις νέες αξίες και τους ανθρώπους που τις εκπροσωπούν. Επίσης ο τρόπος που διαχειριζόμαστε το product placement είναι σωστός και ρεαλιστικός και με ικανοποίηση διαπιστώνουμε ότι και οι περισσότεροι product managers τέτοιες πρακτικές προτιμούν. Να σας πω σε αυτό το σημείο, ότι ξεχωρίζει το talk show «Λαμπατέρ» με παρουσιαστή τον Λάμπη Ταγματάρχη και μια παρέα από τρεις σημαντικούς ανθρώπους του χώρου της δημοσιογραφίας και της ψυχαγωγίας, τον Ιεροκλή Μιχαηλίδη, τον Ανδρέα Ρουμελιώτη και τη Μυρτώ Κοντοβά και ότι σύντομα το πρόγραμμα του καναλιού θα εμπλουτιστεί με νέες ενδιαφέρουσες εκπομπές.
H Nova παίζει χωρίς αντίπαλο!
adb: Θεωρείτε πως λόγω και της κρίσης και των δυσκολιών που αντιμετωπίζουν οι ελεύθεροι τηλεοπτικοί σταθμοί, οι Έλληνες τηλεθεατές έχουν μετακινηθεί σημαντικά προς την κατεύθυνση της συνδρομητικής τηλεόρασης; Εκτιμάτε πως θα έπρεπε να υπάρξει και ανάλογη μετακίνηση διαφημιστικών κονδυλίων;
Δ.Β.: Η συνδρομητική τηλεόραση κατ’ αρχήν βασίζεται σε μια υγιή σχέση με τον τηλεθεατή. Πληρώνει για τις υπηρεσίες που παίρνει, γνωρίζει και έχει αποδεχτεί ενσυνείδητα την ποιότητα και τον όγκο του προϊόντος που αγοράζει. Επίσης, η διαφήμιση δεν κάνει κατάχρηση της ανοχής και της αντοχής του. Αυτή τη νοικοκυρεμένη και δίκαιη συναλλαγή οι τηλεθεατές την εκτιμούν. Η συνδρομητική τηλεόραση έχει αναπτυχθεί και συνεχίζει να αναπτύσσεται σε όλον τον κόσμο ακριβώς γιατί παίζει τίμια. Σου προσφέρω αυτό και κοστίζει τόσο. Άλλωστε, πληρώνοντας αποκτάς δικαιώματα. Η κρίση είναι γενικά ένας ανασχετικός παράγοντας, αλλά η συνδρομητική τηλεόραση έχει αποδειχθεί ότι αναπτύσσεται με πολύ ικανοποιητικό ρυθμό και όσον αφορά στην άντληση διαφημιστικών budgets. Ο κυριότερος όμως λόγος που τα διαφημιστικά κονδύλια μετακινούνται προς τη συνδρομητική τηλεόραση είναι αυτός που προανέφερα. Η δυνατότητα για ιδιαίτερα στοχευμένη και εξειδικευμένη επικοινωνία. Σε αυτόν τον τομέα, πιστεύω ότι η Nova παίζει χωρίς αντίπαλο!