∆ήµητρα Νικολαράκου, Τhe Loft: Η διαφήµιση που ξέραµε, τέλος

Η ∆ήµητρα Νικολαράκου µας µιλάει για τη Loft, που θέλει να περάσει στην πιο ώριµη εποχή της, κάνοντας αυτό που ξέρει καλά: ιδέες και στρατηγική. Υπογραµµίζει πως τα δεδοµένα για τη διαφήµιση έχουν αλλάξει και καλεί τους marketers να βάλουν τα υπάρχοντα briefs στο συρτάρι, καθώς η εποχή απαιτεί νέα.
Συνέντευξη στον Δημήτρη Τσουκαλά
Η Τhe Loft Creative House είναι µια νέα εταιρεία επικοινωνίας, που ήδη µετρά τρία χρόνια πορείας στην αγορά. Ποιες ανάγκες των πελατών ήρθε να καλύψει; Έχουν αλλάξει οι απαιτήσεις των διαφηµιζόµενων σε αυτά τα οµολογουµένως γεµάτα προκλήσεις τελευταία χρόνια;
Oι πελάτες και τα brands θέλουν ουσία και αποτέλεσµα. Ο σκληρός µας δίσκος δεν έχει χώρο για οτιδήποτε περιττό και «τεχνητό». Η τεχνητή συγκίνηση, το τεχνητό γέλιο και η τεχνητή επικοινωνία δεν αγγίζουν και δεν πείθουν πια κανέναν. Χρειαζόµαστε µια αλήθεια. Corpotate και product truth!
Όσο πιο γρήγορα το αντιληφθούµε, τόσο πιο γρήγορα θα περάσουµε στην επόµενη ηµέρα της επικοινωνίας. Και δεν λέω συνειδητά, της διαφήµισης. Της επι-κοινωνίας των ανθρώπων. Το µέσο τελικά είναι ο άνθρωπος. ∆εν είναι η τηλεόραση, δεν είναι το digital, δεν είναι το Facebook. Και αυτά δυστυχώς έγιναν µια «σούπα». Χωρίς να θυµάσαι ποιος είπε τι. Χωρίς Corpotate ή product truth! Θυσία στην ταχύτητα και το προσιτό. Όλα ίδια, χωρίς στρατηγική χωρίς ιδέα.
Τι κοµίζει, λοιπόν, στην αγορά η Loft; Ποιες είναι οι αρχές και η φιλοσοφία της;
Η Loft, µένοντας πιστή στην ιδέα -είµαστε µια αµιγώς ιδεογραφική εταιρεία- δεν θα µπορούσε να µην αντιληφθεί αυτή την αλλαγή και την απαίτηση.
Η απαίτηση είναι η ουσία. Η ουσία είναι η Ι∆ΕΑ. Γεννηµένη για κάθε διαφορετική οµάδα ανθρώπων-κοινά, ανάγκη και δεδοµένα. Η ιδέα που θα εκφραστεί στα διάφορα κανάλια. Αυτό που απαιτεί η σηµερινή επικοινωνία των ανθρώπων είναι η ιδέα που αφορά αυτούς και κανέναν άλλον, βασισµένη σε µια εµπνευσµένη στρατηγική. Ιδέα και στρατηγική πάνε µαζί.
Πώς επιτυγχάνετε αυτόν το συνδυασµό;
∆εν πιστεύουµε ότι όλοι τα κάνουµε όλα. Γι’ αυτό, στη Τhe Loft Creative House αναπτύξαµε ένα δίκτυο στρατηγικών συνεργατών, για να προσφέρουµε αυτό που κάποιοι το ξέρουν καλύτερα. Στιβαρά µυαλά µε εµπειρία και βαθιά γνώση σχεδιάζουν τον ορθολογιστικό σκελετό που πάνω του ερχόµαστε και χτίζουµε συναισθηµατικές ιδέες για την επικοινωνία που απευθύνεται σε µια άλλη, εντελώς νέα στάση πελατών.
Για τι είδους πελάτες µιλάµε;
Πιο συνειδητοποιηµένους µε τις επιλογές τους, πιο ορθολογιστές και πολύ κουρασµένους από το µπλα, µπλα µπλα. ∆εν τους νοιάζει τι κάνει γενικά µια εταιρεία, ένα brand, µια υπηρεσία• τους νοιάζει τι µπορεί να κάνει ειδικά γι’ αυτούς. Η corporate επικοινωνία δεν είναι πια η ίδια. Τίποτε δεν είναι ίδιο και όσο κι αν µας φοβίζει ή µας «ξεβολεύει», είναι µια πραγµατικότητα. Αγαπηµένοι µου marketers, βάλτε τα υπάρχοντα briefs στο συρτάρι. Χρειαζόµαστε νέα.
Τι κάνει τη Loft να ξεχωρίζει από τον ανταγωνισµό; Τι τη διαφοροποιεί;
Αυτό που στη Loft είναι ξεκάθαρο, είναι η θέση της. ∆εν τα κάνουµε όλα. Κάνουµε ιδέες + στρατηγική! Για όποιον µπορεί να τις εκτιµήσει και όποιον τις χρειάζεται. Ένας µικρός πελάτης, ένας µεγαλύτερος ή µια διαφηµιστική εταιρεία. Στην Ελλάδα ή παντού.
Η κρίση της πανδηµίας, τα lockdowns, οι περιορισµοί στη µετακίνηση, η τηλεεργασία πώς επηρέασαν και συνεχίζουν να επηρεάζουν τη Loft;
Οι ιδέες µας γεννιούνται σε ένα σπίτι µε κανονικό σαλόνι, πολλά lap tops και Pc. Μπορεί και στην κουζίνα. Μπορεί και στο µπάνιο. Μπορεί οπουδήποτε. Στο δρόµο. Τα lockdowns επιβεβαίωσαν την άρση των στερεότυπων που, έτσι κι αλλιώς, είχαµε ως φιλοσοφία. Zoom και meetings, χωρίς ταγιέρ. Ο σεβασµός φαίνεται στη δουλειά και το αποτέλεσµα.
Ποια θα πρέπει να είναι κατά τη γνώµη σας η επικοινωνία σήµερα; Τι πιστεύετε πως θα πρέπει να προσφέρει ένα agency στους πελάτες του και αποτελεί την «πυξίδα» για την πορεία σας;
Στρατηγική + ιδέα= Data! Καινούργια επικοινωνιακή οπτική, µε περισσότερη αλήθεια. Tailor Made ιδέες, βασισµένες σε Tailor Made στρατηγικές. Που καλύπτουν τον ορθολογισµό και ενεργοποιούν το συναίσθηµα µε αληθινό περιεχόµενο.
Αυτή είναι για εµάς η αποτελεσµατική επικοινωνία σήµερα.
Και τα παραπάνω προκύπτουν µόνο από το δίπτυχο «στρατηγική και ιδέα». Είναι αυτό που πάντα λέµε στους πελάτες µας. Ιδέα για µια καµπάνια, ένα λογότυπο ή ένα Facebook post.
Ποια θα λέγατε πως είναι µεγαλύτερη πρόκληση που καλείται να αντιµετωπίσει αυτήν τη στιγµή ο κόσµος της επικοινωνίας και της διαφήµισης;
Γενικά, το challenge είναι να ανακαλύψουµε νέους τρόπους επικοινωνίας, νέα εικόνα και γραφή, γιατί η διαφήµιση που ξέραµε έχει τελειώσει. Να δώσουµε χώρο σε στιβαρά µυαλά και ταλαντούχα να κάνουν αυτό που ξέρουν καλά. Να περάσουµε από τη διαφήµιση στην επικοινωνία. Το περιεχόµενο είναι το µέλλον της. Και αυτό το περιεχόµενο δηµιουργείται µε στρατηγική και ιδέα.
Αν εξειδικεύσουµε το ερώτηµα αποκλειστικά και µόνο στη Loft, ποια είναι η µεγάλη πρόκληση για την εταιρεία τη δεδοµένη στιγµή;
Ειδικά για τη Loft, είναι να περάσει στην πιο ώριµη εποχή της, µετά από τρία χρόνια ύπαρξης, επικεντρωµένη σε αυτό που γνωρίζει πολύ καλά να κάνει και αγαπά: ιδέες. Μαζί µε τους νέους στρατηγικούς της συνεργάτες. Απλά, νέα πράγµατα!
Συνέντευξη στον Δημήτρη Τσουκαλά
Η Τhe Loft Creative House είναι µια νέα εταιρεία επικοινωνίας, που ήδη µετρά τρία χρόνια πορείας στην αγορά. Ποιες ανάγκες των πελατών ήρθε να καλύψει; Έχουν αλλάξει οι απαιτήσεις των διαφηµιζόµενων σε αυτά τα οµολογουµένως γεµάτα προκλήσεις τελευταία χρόνια;
Oι πελάτες και τα brands θέλουν ουσία και αποτέλεσµα. Ο σκληρός µας δίσκος δεν έχει χώρο για οτιδήποτε περιττό και «τεχνητό». Η τεχνητή συγκίνηση, το τεχνητό γέλιο και η τεχνητή επικοινωνία δεν αγγίζουν και δεν πείθουν πια κανέναν. Χρειαζόµαστε µια αλήθεια. Corpotate και product truth!
Όσο πιο γρήγορα το αντιληφθούµε, τόσο πιο γρήγορα θα περάσουµε στην επόµενη ηµέρα της επικοινωνίας. Και δεν λέω συνειδητά, της διαφήµισης. Της επι-κοινωνίας των ανθρώπων. Το µέσο τελικά είναι ο άνθρωπος. ∆εν είναι η τηλεόραση, δεν είναι το digital, δεν είναι το Facebook. Και αυτά δυστυχώς έγιναν µια «σούπα». Χωρίς να θυµάσαι ποιος είπε τι. Χωρίς Corpotate ή product truth! Θυσία στην ταχύτητα και το προσιτό. Όλα ίδια, χωρίς στρατηγική χωρίς ιδέα.
Τι κοµίζει, λοιπόν, στην αγορά η Loft; Ποιες είναι οι αρχές και η φιλοσοφία της;
Η Loft, µένοντας πιστή στην ιδέα -είµαστε µια αµιγώς ιδεογραφική εταιρεία- δεν θα µπορούσε να µην αντιληφθεί αυτή την αλλαγή και την απαίτηση.
Η απαίτηση είναι η ουσία. Η ουσία είναι η Ι∆ΕΑ. Γεννηµένη για κάθε διαφορετική οµάδα ανθρώπων-κοινά, ανάγκη και δεδοµένα. Η ιδέα που θα εκφραστεί στα διάφορα κανάλια. Αυτό που απαιτεί η σηµερινή επικοινωνία των ανθρώπων είναι η ιδέα που αφορά αυτούς και κανέναν άλλον, βασισµένη σε µια εµπνευσµένη στρατηγική. Ιδέα και στρατηγική πάνε µαζί.
Πώς επιτυγχάνετε αυτόν το συνδυασµό;
∆εν πιστεύουµε ότι όλοι τα κάνουµε όλα. Γι’ αυτό, στη Τhe Loft Creative House αναπτύξαµε ένα δίκτυο στρατηγικών συνεργατών, για να προσφέρουµε αυτό που κάποιοι το ξέρουν καλύτερα. Στιβαρά µυαλά µε εµπειρία και βαθιά γνώση σχεδιάζουν τον ορθολογιστικό σκελετό που πάνω του ερχόµαστε και χτίζουµε συναισθηµατικές ιδέες για την επικοινωνία που απευθύνεται σε µια άλλη, εντελώς νέα στάση πελατών.
Για τι είδους πελάτες µιλάµε;
Πιο συνειδητοποιηµένους µε τις επιλογές τους, πιο ορθολογιστές και πολύ κουρασµένους από το µπλα, µπλα µπλα. ∆εν τους νοιάζει τι κάνει γενικά µια εταιρεία, ένα brand, µια υπηρεσία• τους νοιάζει τι µπορεί να κάνει ειδικά γι’ αυτούς. Η corporate επικοινωνία δεν είναι πια η ίδια. Τίποτε δεν είναι ίδιο και όσο κι αν µας φοβίζει ή µας «ξεβολεύει», είναι µια πραγµατικότητα. Αγαπηµένοι µου marketers, βάλτε τα υπάρχοντα briefs στο συρτάρι. Χρειαζόµαστε νέα.
Τι κάνει τη Loft να ξεχωρίζει από τον ανταγωνισµό; Τι τη διαφοροποιεί;
Αυτό που στη Loft είναι ξεκάθαρο, είναι η θέση της. ∆εν τα κάνουµε όλα. Κάνουµε ιδέες + στρατηγική! Για όποιον µπορεί να τις εκτιµήσει και όποιον τις χρειάζεται. Ένας µικρός πελάτης, ένας µεγαλύτερος ή µια διαφηµιστική εταιρεία. Στην Ελλάδα ή παντού.
Η κρίση της πανδηµίας, τα lockdowns, οι περιορισµοί στη µετακίνηση, η τηλεεργασία πώς επηρέασαν και συνεχίζουν να επηρεάζουν τη Loft;
Οι ιδέες µας γεννιούνται σε ένα σπίτι µε κανονικό σαλόνι, πολλά lap tops και Pc. Μπορεί και στην κουζίνα. Μπορεί και στο µπάνιο. Μπορεί οπουδήποτε. Στο δρόµο. Τα lockdowns επιβεβαίωσαν την άρση των στερεότυπων που, έτσι κι αλλιώς, είχαµε ως φιλοσοφία. Zoom και meetings, χωρίς ταγιέρ. Ο σεβασµός φαίνεται στη δουλειά και το αποτέλεσµα.
Ποια θα πρέπει να είναι κατά τη γνώµη σας η επικοινωνία σήµερα; Τι πιστεύετε πως θα πρέπει να προσφέρει ένα agency στους πελάτες του και αποτελεί την «πυξίδα» για την πορεία σας;
Στρατηγική + ιδέα= Data! Καινούργια επικοινωνιακή οπτική, µε περισσότερη αλήθεια. Tailor Made ιδέες, βασισµένες σε Tailor Made στρατηγικές. Που καλύπτουν τον ορθολογισµό και ενεργοποιούν το συναίσθηµα µε αληθινό περιεχόµενο.
Αυτή είναι για εµάς η αποτελεσµατική επικοινωνία σήµερα.
Και τα παραπάνω προκύπτουν µόνο από το δίπτυχο «στρατηγική και ιδέα». Είναι αυτό που πάντα λέµε στους πελάτες µας. Ιδέα για µια καµπάνια, ένα λογότυπο ή ένα Facebook post.
Ποια θα λέγατε πως είναι µεγαλύτερη πρόκληση που καλείται να αντιµετωπίσει αυτήν τη στιγµή ο κόσµος της επικοινωνίας και της διαφήµισης;
Γενικά, το challenge είναι να ανακαλύψουµε νέους τρόπους επικοινωνίας, νέα εικόνα και γραφή, γιατί η διαφήµιση που ξέραµε έχει τελειώσει. Να δώσουµε χώρο σε στιβαρά µυαλά και ταλαντούχα να κάνουν αυτό που ξέρουν καλά. Να περάσουµε από τη διαφήµιση στην επικοινωνία. Το περιεχόµενο είναι το µέλλον της. Και αυτό το περιεχόµενο δηµιουργείται µε στρατηγική και ιδέα.
Αν εξειδικεύσουµε το ερώτηµα αποκλειστικά και µόνο στη Loft, ποια είναι η µεγάλη πρόκληση για την εταιρεία τη δεδοµένη στιγµή;
Ειδικά για τη Loft, είναι να περάσει στην πιο ώριµη εποχή της, µετά από τρία χρόνια ύπαρξης, επικεντρωµένη σε αυτό που γνωρίζει πολύ καλά να κάνει και αγαπά: ιδέες. Μαζί µε τους νέους στρατηγικούς της συνεργάτες. Απλά, νέα πράγµατα!