Η BBDO δημιούργησε για το Public
Η BBDO δημιουργεί μία νέα επικοινωνιακή τοποθέτηση για το Public, κάτω από το δημιουργικό concept «Οι ανυπόμονοι».
To Public εμπιστεύτηκε την BBDO, η οποία έχτισε μια εταιρική καμπάνια που αφουγκράζεται την ανυπομονησία του κοινού για όσα έρχονται και αλλάζουν την ζωή μας, από την τελευταία λέξη της τεχνολογίας μέχρι τις καινούργιες μουσικές, τα αγαπημένα βιβλία και τα πιο συναρπαστικά gadget!
Οι πρωταγωνιστές της νέας ταινίας του Public είναι οι Ανυπόμονοι: διαβάζουν πρώτα το τέλος του βιβλίου, ξενυχτάνε για να πάρουν το τελευταίο smartphone πρώτοι, βλέπουν όλες τις σεζόν της αγαπημένης τους σειράς σε δύο μέρες. Με λίγα λόγια τα ζούνε όλα πιο έντονα, πιο γρήγορα, πιο πολύ -είναι μέσα σε όλα, πάνω από όλα, μπροστά σε όλα!
Στην εποχή λοιπόν που το αύριο είναι ήδη…σήμερα, η τεχνολογία καλπάζει και νέα προϊόντα εμφανίζονται συνεχώς στην καθημερινότητά μας, το Public μοιράζεται την ανυπομονησία του κοινού για το καινούργιο, προσφέροντας όχι μόνο νέα προϊόντα και υπηρεσίες, αλλά μία συναρπαστική αγοραστική εμπειρία που μας κάνει να ανυπομονούμε για περισσότερα, μαζί του.
Στην BBDO, όπως και στο Public, μοιραζόμαστε την ίδια ανυπομονησία για όσα έρχονται και αλλάζουν την ζωή μας. Και αυτό ακριβώς αποτυπώνει και η νέα μας καμπάνια.
Από το Public: Public Marketing & PR Team
Από την BBDO:
Δάφνη Πατρικίου, Creative Director
Γιάννης Μαζαράκης, Art Director
Νίκος Μανιάτης, Digital Art Director
Μαίρη Κολοβού, Copywriter
Νάσος Παπαχριστοφόρου, Client Services Director
Μαρία Πρασίνου, Account Manager
Εταιρία παραγωγής: Bright Shoe
To Public εμπιστεύτηκε την BBDO, η οποία έχτισε μια εταιρική καμπάνια που αφουγκράζεται την ανυπομονησία του κοινού για όσα έρχονται και αλλάζουν την ζωή μας, από την τελευταία λέξη της τεχνολογίας μέχρι τις καινούργιες μουσικές, τα αγαπημένα βιβλία και τα πιο συναρπαστικά gadget!
Οι πρωταγωνιστές της νέας ταινίας του Public είναι οι Ανυπόμονοι: διαβάζουν πρώτα το τέλος του βιβλίου, ξενυχτάνε για να πάρουν το τελευταίο smartphone πρώτοι, βλέπουν όλες τις σεζόν της αγαπημένης τους σειράς σε δύο μέρες. Με λίγα λόγια τα ζούνε όλα πιο έντονα, πιο γρήγορα, πιο πολύ -είναι μέσα σε όλα, πάνω από όλα, μπροστά σε όλα!
Στην εποχή λοιπόν που το αύριο είναι ήδη…σήμερα, η τεχνολογία καλπάζει και νέα προϊόντα εμφανίζονται συνεχώς στην καθημερινότητά μας, το Public μοιράζεται την ανυπομονησία του κοινού για το καινούργιο, προσφέροντας όχι μόνο νέα προϊόντα και υπηρεσίες, αλλά μία συναρπαστική αγοραστική εμπειρία που μας κάνει να ανυπομονούμε για περισσότερα, μαζί του.
Στην BBDO, όπως και στο Public, μοιραζόμαστε την ίδια ανυπομονησία για όσα έρχονται και αλλάζουν την ζωή μας. Και αυτό ακριβώς αποτυπώνει και η νέα μας καμπάνια.
Από το Public: Public Marketing & PR Team
Από την BBDO:
Δάφνη Πατρικίου, Creative Director
Γιάννης Μαζαράκης, Art Director
Νίκος Μανιάτης, Digital Art Director
Μαίρη Κολοβού, Copywriter
Νάσος Παπαχριστοφόρου, Client Services Director
Μαρία Πρασίνου, Account Manager
Εταιρία παραγωγής: Bright Shoe