To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Επένδυση στη γνώση και τον άνθρωπο

Επένδυση στη γνώση και τον άνθρωπο

adb: Μιλήστε μας για την εταιρεία. Σε ποιο χώρο δραστηριοποιείστε και ποια τα σημαντικότερα από τα brands στο portfolio σας;

M.M.:
Η AMHEALTH ιδρύθηκε το 2006. Ο λόγος ίδρυσής της δεν ήταν καθαρά εμπορικός, όσο αντιφατικό κι αν ακούγεται. Ο λόγος ίδρυσής της ήταν να βρούμε και να εισάγουμε προϊόντα που μπορούσαν να δώσουν λύσεις σε άτομα που ζητούσαν τη βοήθειά μας. Αυτό μας βοήθησε έτσι ώστε σταδιακά να επιλέξουμε τα καλύτερα προϊόντα από άποψη αποτελεσματικότητας. Η εταιρεία ιδρύθηκε από έμπειρα στελέχη του χώρου των συμπληρωμάτων διατροφής και γρήγορα εξαπλώθηκε στην ελληνική αγορά αντιπροσωπεύοντας σημαντικές εταιρείες όπως: Minami Nutrition (ηγέτιδα εταιρεία στο χώρο των Ω-3), New Chapter (εταιρεία που φέρνει μια νέα αντίληψη με προβιοτικά συμπληρώματα τροφής, θεραπευτικά βότανα και μανιτάρια), VSL#3 (τη μόνη εταιρεία με προβιοτικά που έχουν αποδεδειγμένη δράση, τεκμηριωμένη με εκατοντάδες κλινικές μελέτες), Enzymedica (προσφέρει τα πιο ισχυρά πεπτικά και θεραπευτικά ένζυμα), Quinton (προσφέρει θαλασσινό νερό σε πόσιμες αμπούλες, ένα εξαιρετικό μέσο για την εξισορρόπηση του οργανισμού, έτσι ώστε να αναγεννά και να αναζωογονεί τα κύτταρα) και φτάνουμε στο κομμάτι της Apitherapy. Οι σπουδές μου και η έρευνά μου στη μελισσοθεραπεία έπιασαν τόπο.

Η AMHEALTH είναι η πιο  ξειδικευμένη εταιρεία στην Ελλάδα, καθώς αντιπροσωπεύει αρκετές εταιρείες με ειδικά προϊόντα μελισσοθεραπείας, με κυριότερη τη μεγαλύτερη εταιρεία της Νέας Ζηλανδίας, τη Manuka Health. H μοναδική Πράσινη Πρόπολη από τη σειρά Smile είναι επίσης ένα ξεχωριστό προϊόν με εκατοντάδες πιστούς καταναλωτές. Το ταξίδι όμως δεν τελείωσε, καθώς όλο και κάποιο καινούργιο προϊόν θα έρχεται να συμπληρώσει μια ανάγκη θεραπείας, καθώς τα προβλήματα υγείας γίνονται όλο και πιο σύνθετα.

Η τελευταία μας προσπάθεια αφορά τη δημιουργία της δικής μας σειράς. Η σειρά προϊόντων Smile είναι μια δυναμική σειρά συμπληρωμάτων διατροφής που συνδυάζει την ελληνική επιστημονική γνώση με τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές για την κατασκευή τους. Τα σκευάσματα υποστηρίζουν ό,τι πιο σύγχρονο υπάρχει στην επιστημονική βιβλιογραφία και την εμπειρία ετών της ελληνικής επιστημονικής ομάδας.

Αφού σχεδιαστούν, κατασκευάζονται στην Ευρώπη χρησιμοποιώντας τις καλύτερες πρώτες ύλες. Η σειρά επεκτείνεται διαρκώς με νέα καινοτόμα προϊόντα.

adb: Μιλήστε μας για το χώρο των συμπληρωμάτων διατροφής στην Ελλάδα. Σε τι επίπεδο πιστεύετε πως βρίσκεται σήμερα και ποια η αίσθηση που έχετε για το άμεσο μέλλον;

M.M.:
Τα συμπληρώματα διατροφής έχουν μεγάλο περιθώριο ανάπτυξης στην Ελλάδα, αν συγκρίνουμε το ποσοστό του πληθυσμού που τα χρησιμοποιεί σε σχέση με άλλες χώρες, όπως π.χ. την Αγγλία. Επίσης οι γιατροί τώρα αρχίζουν να εξοικειώνονται με αυτά και αρχίζουν δειλά δειλά να τα συμπεριλαμβάνουν στην πρακτική τους. Θα απαντούσα εντελώς καταφατικά για το μέλλον, αν δεν υπήρχε η κρίση που μετά τόσα συνεχόμενα χρόνια ύφεσης ανατρέπει τα πάντα. Επίσης τα δίκτυα διανομής (φαρμακεία) βρίσκονται σε μια διαρκή πίεση λόγω της αναξιοπιστίας του κράτους, δημιουργώντας προβλήματα ρευστότητας σε μια μέχρι πρότινος υγιή αγορά. Το καλό της κρίσης είναι ότι μας κάνει εξωστρεφείς και εξαιτίας της δημιουργήσαμε τη σειρά Smile. Σύντομα θα αρχίσουμε τις εξαγωγές σε Γαλλία και Αγγλία.

adb: Με βάση την εμπειρία σας, πώς επιλέγει ο Έλληνας καταναλωτής συμπληρώματα διατροφής;

M.M.:
Θα μπορούσα να σας αναφέρω ότι τα κριτήρια είναι πολλά (π.χ. η ηλικία, το φύλο, το κοινωνικό επίπεδο κ.λπ.). Ο καταναλωτής είναι πλέον ενημερωμένος και με τη σύγχρονη τεχνολογία (internet, facebook, κ.λπ) μπορεί γρήγορα να συλλέξει πληροφορίες αλλά και τιμές για τα προϊόντα που τον ενδιαφέρουν. Πλέον, εκτός της ποιότητας, σημαντικό ρόλο διαδραματίζει και η τιμή. Η σειρά Smile, όμως, προσφέρει και τα δύο, γι’ αυτό και είμαστε αισιόδοξοι.

adb: Ποιο πιστεύετε ότι είναι το συγκριτικό σας πλεονέκτημα έναντι του ανταγωνισμού;

M.M.:
Η εταιρεία μας, όπως σας ανέφερα προηγουμένως, δημιουργήθηκε από επιστημονική αναζήτηση για προϊόντα υψηλής ποιότητας που έδιναν λύσεις σε συγκεκριμένα προβλήματα υγείας, καθώς προσπαθούσαμε να καλύψουμε ανάγκες συγκεκριμένων ασθενών. Έτσι το κριτήριο ήταν αν κάποιο προϊόν ήταν αποτελεσματικό, αν είχε θεραπευτικό αποτέλεσμα. Το πρώτο κριτήριο ήταν πάντα η αποτελεσματικότητα, που ήταν αποτέλεσμα της υψηλής ποιότητας των συστατικών και του έξυπνου επιστημονικού συνδυασμού των επιμέρους συστατικών. Έτσι τα προϊόντα που έχουμε ξέρουμε ότι είναι αποτελεσματικά, γιατί τα διαλέξαμε επειδή ήταν αποτελεσματικά και όχι επειδή το marketing του προμηθευτή μάς έπεισε ότι είναι καλά ή απλά επειδή κάποιος κωδικός είναι της μόδας. Αυτό είναι που μας ξεχωρίζει από τις υπόλοιπες εταιρείες, καθώς μία προς μία οι εταιρείες που αντιπροσωπεύουμε έρχονται να καλύψουν θεραπευτικές ανάγκες και όχι εμπορικές ανάγκες, προσφέροντας ένα ολοκληρωμένο πλαίσιο θεραπείας. Εκτός από την τεχνογνωσία μας, σημαντικό πλεονέκτημα είναι και ο τρόπος διανομής με δυνατότητα παράδοσης την επόμενη μέρα σε όλη την Ελλάδα χωρίς επιβάρυνση, γεγονός που διευκολύνει εξαιρετικά τους συνεργάτες μας και αυξάνει την αξιοπιστία μας.

adb: Μιλήστε μας για το δίκτυο συνεργατών σας και για τα σημεία πώλησης των προϊόντων σας.

M.M.:
Διανέμουμε τα προϊόντα μας μέσω των φαρμακείων. Τα προϊόντα μας υπάρχουν σε όλα τα μεγάλα φαρμακεία και σε όσα φαρμακεία είχαν την πρόνοια να επενδύσουν έγκαιρα στα συμπληρώματα διατροφής, διαβλέποντας τις δυσκολίες που θα υπήρχαν στην αγορά του φαρμάκου. Αναζητούμε φαρμακοποιούς με γνώση στα συμπληρώματα διατροφής, γιατί πιστεύουμε ότι η διακίνηση των συγκεκριμένων προϊόντων πρέπει να γίνεται από επιστήμονες που γνωρίζουν και όχι απλά από εμπόρους. Άλλωστε αυτή ήταν η φιλοσοφία μας σαν εταιρεία από την αρχή.

adb: Δεδομένης της οικονομικής ύφεσης και της σημαντικής συρρίκνωσης της αγοραστικής δύναμης στην ελληνική αγορά, ποια είναι η αίσθησή σας για το μέλλον;

M.M.:
Προκλήσεις, πιέσεις αλλά και νέες ευκαιρίες στην αγορά των συμπληρωμάτων διατροφής και των βοτανικών σκευασμάτων έρχονται στη «μετά τρόικα» περίοδο. Προβλέποντας το μέλλον επενδύσαμε στη σειρά Smile, που μας επιτρέπει να αισιοδοξούμε γιατί μας ανοίγει τις πόρτες και για την Ελλάδα αλλά και για άλλες αγορές. Σίγουρα η ελληνική αγορά βρίσκεται σε κάμψη, αλλά οι εξαγωγές μπορούν να αντισταθμίσουν ένα μέρος και να μας επιτρέψουν να ξεπεράσουμε τις δυσκολίες που έρχονται. Τα επόμενα χρόνια θα είναι πιο δύσκολα αλλά αισιοδοξούμε ότι η αρχική μας σκέψη να επενδύσουμε στη γνώση θα μας βοηθήσει να επιβιώσουμε.