To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Δυναμική ενίσχυση της Ogilvy με νέα στελέχη

Δυναμική ενίσχυση της Ogilvy με νέα στελέχη
Στοχεύοντας πάντα στο Business Growth των πελατών της και την επίλυση των προβλημάτων που τους απασχολούν, η Ogilvy προχώρησε πρόσφατα στην ενίσχυση της ομάδας της και τη διεύρυνση των υπηρεσιών της.

Η Στέλλα Ροδοπούλου αναλαμβάνει το ρόλο της General Manager του νεοσύστατου business Experience, το οποίο αφορά σε υπηρεσίες, όπως customer engagement, e-commerce, digital innovation, data, marketing technology, κ.α. και έχει στόχο να βοηθήσει τους πελάτες της Ogilvy να γεφυρώσουν το χάσμα που υπάρχει μεταξύ του τι θέλουν οι καταναλωτές και τι προσφέρουν τα brands σε επίπεδο Εμπειρίας.

Η Στέλλα προέρχεται από την οικογένεια της Ogilvy, όπου εργαζόταν για 13 χρόνια και, στη συνέχεια, μετακινήθηκε στην Isobar, όπου κατείχε τη θέση της Managing Director τα 2 τελευταία χρόνια.

Στην ομάδα του PR & Influence εντάσσεται ο Χάρης Τσίτουρας, στη θέση του Senior Director, Stakeholders Relations. Με σημαντική εμπειρία στο συγκεκριμένο χώρο, έχει ηγηθεί πολλών επιτυχημένων projects, για πελάτες, όπως η Αθηναϊκή Ζυθοποιία, τα ΕΛ.ΠΕ., η MSD αλλά και φορείς, όπως το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο στην Αθήνα. Με την προσθήκη του Χάρη, η Ogilvy αναπτύσσει περαιτέρω το φάσμα υπηρεσιών της στον τομέα των Corporate Affairs.

Ο Μιχάλης Ασηκόπουλος ανέλαβε Creative Director προερχόμενος από την Frank & Fame έχοντας αρκετά χρόνια εμπειρία και διακρίσεις. Ο Μιχάλης εντάσσεται στην ομάδα του Νίκου Βαβάκη, ο οποίος πρόσφατα προήχθη σε Group Creative Director.

Τέλος, ο Θάνος Γεμενής επέστρεψε στην Ogilvy, στη θέση του Group Account Director, έχοντας συνεργαστεί με την Isobar τα τελευταία χρόνια και με πελάτες όπως η Nestlé, L'Oréal, Mondelez, AB Βασιλόπουλος, κ.α.