Διαγωνισμός από τον ΕΟΤ
Διαγωνισμός από τον ΕΟΤΠιο συγκεκριμένα, το έργο αφορά στην πλήρη και λεπτομερή καταγραφή του περιεχομένου «90 εμπειριών» (οπτικού και λεκτικού περιεχομένου) που εκφράζουν τη στρατηγική βάση (branding-positioning) για το δημιουργικό σχεδιασμό της ολοκληρωμένης επικοινωνίας του ελληνικού τουρισμού. Ο προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται έως το ποσό των 190.000 ευρώ, πλέον ΦΠΑ. Η προθεσμία υποβολής των προσφορών λήγει στις 25 Οκτωβρίου, ενώ η αποσφράγιση των προσφορών θα πραγματοποιηθεί στις 26 Οκτωβρίου.