Διαφημιστικές: Θετικό πρόσημο με σταθερό τζίρο
Θετικό ήταν το πρόσημο στην αγορά διαφημιστικών εταιρειών στην Ελλάδα για το 2019, όπως προκύπτει από τους δημοσιευμένους ισολογισμούς των 45 μεγαλύτερων επιχειρήσεων της χώρας, που συγκέντρωσε και ανέλυσε η Direction Business Reports.
Βέβαια, εντελώς διαφορετική ήταν η εικόνα όσον αφορά τα συνολικά κέρδη προ φόρων, τα οποία αυξήθηκαν σημαντικά κατά 27,39% από τα 7,68 εκατ. ευρώ του 2018 στα 9,78 εκατ. ευρώ το 2019. Στην κατάταξη με βάση τα μικτά αποτελέσματα του 2019, την πρώτη πεντάδα (με σειρά εμφάνισης) αποτελούν οι Bold Ogilvy (10,2 εκατ. ευρώ με άνοδο 23,04%), Publicis Groupe-MMS Communications Ελλάς (9 εκατ. ευρώ και άνοδος 10,59%), The Newtons Laboratory (6,3 εκατ. ευρώ με άνοδο 12,29%), McCann Erickson (6,2 εκατ. ευρώ και άνοδος 8,24%) και Spot Thompson (5,92 εκατ. ευρώ και υποχώρηση 5,88%), στην οποία, βέβαια, αν προσμετρηθούν και τα μεγέθη της Wunderman (769 χιλιάδες ευρώ), αναρριχάται στην τρίτη θέση.
Πλήρες ρεπορτάζ υπάρχει στο τεύχος του adbusiness που κυκλοφόρησε την Δευτέρα 12 Οκτωβρίου 2020.