To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Αιτήματα ΕΔΕΕ για το spec της Coral

Αιτήματα ΕΔΕΕ για το spec της Coral
Αιτήματα ΕΔΕΕ για το spec της Coral

Σειρά ζητημάτων θέτει η ΕΔΕΕ, δια του αντιπροέδρου της Μ. Παπαπολύζου, στον Ελ. Γιαννακουδάκη, Retail Marketing Manager της Coral A.E., αναφορικά με το κλειστό spec της εταιρείας, που ελέγχει πλέον το δίκτυο των περίπου 700 πρατηρίων Shell, το οποίο μεταβιβάστηκε στη Motor Oil του ομίλου Βαρδινογιάννη.

Με επιστολή που κοινοποιεί η ΕΔΕΕ στα μέλη της, ζητεί από την Coral να αναθεωρήσει το χρονοδιάγραμμά της, προκειμένου να «επιτρέψει στους ανθρώπους των διαφημιστικών να προγραμματίσουν στοιχειωδώς τις διακοπές τους, σε μια αγορά που πρακτικά κλείνει τελείως τον Αύγουστο».

Παράλληλα, η ΕΔΕΕ ζητεί από τον διαφημιζόμενο να κοινοποιήσει στους ενδιαφερόμενους όλα εκείνα τα στοιχεία που θα διευκολύνουν τις εταιρείες να ετοιμάσουν και να κοστολογήσουν τις προσφορές τους γνωρίζοντας ακριβώς πώς θα κριθούν και αντιμετωπίζοντας τον διαφημιστικό λογαριασμό ως μια μακρόπνοη συνεργασία και όχι ως ad hoc πώληση υπηρεσιών.

Πιο συγκεκριμένα, η ΕΔΕΕ επισημαίνει ότι η επικοινωνία εκ του μακρόθεν και – προκειμένου να υποστηριχθεί το ζητούμενο της εχεμύθειας – «δεν βοηθά τις εταιρείες να ανταλλάξουν απόψεις με τρόπο αβίαστο και φυσικό, ώστε να κατανοήσουν σε βάθος τις ανάγκες της Coral. Ακόμη, οι εταιρείες δεν έχουν γνώση της βαρύτητας ανάμεσα στην τεχνική και οικονομική προσφορά τους καθώς και των επιμέρους κριτηρίων. Επιπλέον, στην οικονομική προσφορά ζητείται κοστολόγηση ανά μονάδα παραδοτέου, χωρίς να είναι σαφές για τις εταιρίες επικοινωνίας ποιο είναι το ελάχιστο εγγυημένο αντικείμενο έργου για τη διάρκεια της σύμβασης, ώστε να προβούν με ασφάλεια σε ανταγωνιστικές προσφορές».

Τέλος η ΕΔΕΕ προτείνει τη δυνατότητα παροχής τεχνικής βοήθειας και  συμβούλου (από εταιρία ανεξάρτητη από αυτές που συμμετέχουν), δεδομένου ότι «διαθέτει πολύχρονη εμπειρία από τη συμμετοχή της σε διαγωνισμούς του δημόσιου τομέα».

Υπενθυμίζεται πως η Coral, σύμφωνα με όσα αναφέρει και το Business Today της 16ης Ιουλίου, έχει ξεκινήσει διερεύνηση της αγοράς, προκειμένου να αναθέσει τη Below, Above The Line και digital επικοινωνία της.